Dagfinn Sverre Aarskog

Autorisasjon (2001)

Dagfinn Sverre Aarskog er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Bra lege!

Han lytter, er interessert og har tid til deg. Man får god oppfølging. Forøvrig er alle ansatte på legesenteret her hyggelige. Dessverre må man som regel sette av 45 min på venteverelset, men det er det eneste negative jeg har å si.

Jeg har nå flyttet ut av byen, men savner min gamle fastlege!

Ubehagelig opplevelse

Jeg skriver om en hendelse fra januar i fjor. Jeg var der med min sønn og ble svært dårlig behandlet. Jeg opplevde også at Aarskog skrek til meg og fortalte at her var det han som bestemte. Dette skjedde etter at jeg måtte vente i over en time på å få et blodprøvesvar med min sønn som hadde omgangssyke og kastet opp på venterommet. Han valgte å ta inn andre uten time (f.eks en ansatt fra nabokontoret) før oss. Da jeg gjorde han oppmerksom på at dette var dårlig skrek han til meg og skjelte meg ut. Jeg opplevde situasjonen som svært skremmende og krenkende. Jeg forlot kontoret og prøvde å få prøvesvaret over telefon eller brev. Jeg fikk da beskjed om at siden jeg hadde forlatt kontoret ville jeg ikke får svaret før jeg møtte opp personlig. Jeg byttet da fastlege og ba om utskrift av journalen. Først da fikk jeg prøvesvarene. Jeg vil på ingen måte anbefale Aarskog.

Dr. Tunnellsyn til unnsetning

Absolutt ikke fornøyd med denne legen. Når han først får ordet slipper han det aldri. Han lytter mest til seg selv, og virker til å slite med tunnellsyn. Jeg følte at det var vanskelig å få lagt frem hva som plaget meg og ble møtt med en blærete holdning.

pengene betyr alt

hadde han som fastlege 1 år. det holdt lenge.
frste gang jeg var der blei jeg satt på ventelist til en undersøkelse. han sa det ville ta flere måneder, men om jeg ville beetale selv kunne jeg få gjort det uken etterpå hos han.
usympatisk, uempatisk, og bare full av seg selv. virka som om jeg bare var til bry. skrev ut de reseptene jeg spurte om, og fikk meg fort ut døren

Byttetvtil en annen

Min datter hadde han som sin fastlege. Jeg opplevde Aarskog som lite opptatt av pasientene, sikkert dyktig nok faglig. Kontoret forøvrig hadde slett service og få ledige strakstimer, et par ganger fikk vi strakstime hos en annen lege på samme kontor, han var om mulig enda verre...

Heldigvis finnes det andre leger.