Shahid Ahmad Lohan

Autorisasjon (2010)

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ...
Årvollveien 23 E 0590 Oslo
Shahid Ahmad Lohan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Ahmad Lohan

Dyktig lege👍

FASTLEGE SOM BRYR SEG
Jeg er veldig fornøyd med Lohan. Han er er omtenksom, viser hensyn og forståelse. Tar seg god tid. Anbefales!

TRYGG OG KUNNSKAPSRIK

Du føler deg i trygge hender hos Lohan. Han hører på hva du sier og følger opp. God kommunikasjon og en får rask tilbakemelding.
Anbefales absolutt på det sterkeste.

Styr unna.

Fikk dr. Lohan som fastlege etter at dr. Kimsås ble pensjonert. Min opplevelse er som de fleste andre her og jeg har derfor søkt om å bytte fastlege. Jeg er i utgangspunktet en frisk ung dame som har vært til sporadiske legebesøk av ulike årsaker.
Opplever dessverre at dr. Logan er såpass effektiv at han ikke tar seg tid til å se, lytte eller forberede seg til timen.
Har en relativt høy terskel for å oppsøke lege, men jeg har følt meg ganske dum når det blir bagatellisert. Dette har ført til at jeg har oppsøkt privat lege i påvente at ny fastlege når jeg vil ha undersøkt kul i brystet blant annet.

Jeg vil heller ha en lege som vil utelukke det verste enn å satse på det beste.

Har også opplevd det som provoserende når man skal gå/gjøre opp for seg. Virker som at legen ikke har tillit til at skal betale. Fikk purring/vippskrav før jeg hadde rukket å kommet meg tilbake i bilen. Jeg er som de fleste opptatt av å gjøre opp for meg og opplever dette som en uberettiget anklagelse.

Skal men trekke frem noen positivt så er det alltid time å få.

Det er også leit at de som svarer på telefonen speiler er lite imøtekommende. Ringer man til legen så er det gjerne fordi man er dårlig og ikke i slaget. Da hjelper det ikke å møte en irritert, frustrert og uhøflig stemme i andre enden.
Håper dette hjelper noen med å velge riktig fastlege og at kritikken er konstruktiv for lege og sentralbord.

Godt forberedt

Han var godt forberedt til timen vi hadde bestilt. Kunne sykehistorien og trengte ikke ta den opp igjen. Presis på timen.
Lyttet til pasienten og kom med mulige løsninger og evt. veien videre.
Godt fornøyd.

Effektiv

Får alltid time på dagen ved behov. Kommer raskt inn til legen og får den hjelpen jeg trenger. Han fremstår som kompetent.

Selve konsultasjonen kan være litt vel effektiv, men det gjør meg ingenting.