Camilla Rubach

Autorisasjon (2011)

Linde Legegruppe AS Telefonnummer22 72 70 6022 72 70 ...
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Camilla Rubach er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Camilla Rubach

Behagelig

Hun er rolig og lytter godt til mitt problem. Vurderer høyt og kommer med forslag til behandling som hittil har vært helt riktig.
Ved spørsmål ringer hun tilbake raskt. Jeg er veldig fornøyd.

Lite forståelsesfull

Ble ikke hørt/avvist da jeg ønsket en utredning av min sønns plattfothet (Begge mine barn har også fått henne som fastlege). Hun overtok stillingen etter min forrige fastlege. Har gått til dette senteret i årevis og alltid vært fornøyd, men pga null tillit til denne nye behandleren må vi nå skifte fastlege :(

Takk til Dr.Rubach!

Etter lengre tids plager og sykdom er jeg kjempeglad for å ha Camilla å gå til. Jeg får den hjelpen jeg trenger og er endelig på bedringens vei. Lett å prate til.
En vennlig, forståelsesfull flink og ung dame!

En dyktig og inkluderende lege.

Jeg er så glad for å være så heldig å ha en så god, grei, ung og medmenneskelig lege å gå til!
Følger godt med, bryr seg og framstår som meget dyktig :)
Takk

Totalt fraværende

Synes det er helt utrolig hvor mye styr og tull legene får til ved urin- og blodprøver. Urinenprøven min ble helt ut før de hadde tatt alle prøver, slik at jeg måtte ut og ta en ny. Ble ikke ringt av legen eller sendt svar om prøvene jeg tok, måtte selv ringe etter nesten 2 uker og fikk da vite at prøvene var positive/at noe var galt! Fikk beskjed om at legen skulle ringe meg tilbake, noe som ikke skjedde, og måtte selv ringe på nytt neste dag. Her må pasienten virkelig følge opp og passe på selv. Meget misfornøyd og forbannet!