Per Kristian Opheim

Autorisasjon (2011)

Per Kristian Opheim er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Per Kristian Opheim

Helt håpløs !

Dette er den verste fastlegen jeg har hatt !! Ikke ser han på meg når jeg kommer inn til han ! Han er lite samarbeidsvillig og utrolig overlegen mann ! Frekk og arrogant ! 'Man føler man ikke blir tatt vare på ! I tillegg er han nesten aldri på jobb så håpløst å få hjelp ! Så til damene i skranken ! Utrolig uprofesjonelle damer ! De er rett og slett frekke ! De snakker til som man var en unge ! Å alle på venterommet hører jo alt pga fins ikke skjerming !! venter på å få byttet fastlege siden alle andre er opptatt !! håpløst legekontor !!!

Helt latterlig

Har i dag vært kasteball på grunn av dette legekontoret. Er dårlig men gikk beskjed fra legevakta om å vente på at legekontoret skulle åpne men at det var viktig å komme seg til legen i dag. Klokka ble 9 og telefonene her skulle da være åpne, men ikke noe svar.. ringte igjen og igjen, og tilslutt så var det noen som svarte. Da fikk jeg beskjed om at det var ingen leger tilstede og ble bedt om å prøve ett annet legekontor, som da igjen var overfullt, antageligvis fordi andre har fått samme beskjed som meg... som da igjen henviser meg til enda ett legekontor.

Fin type

Hyggelig og hjelpsom lege. Lett å prate med og åpen for å høre på pasientens meninger. God tilgjengelighet, får time fort og kan stikke innom for blodprøver etc uten å bestille time

Dyktig lege

Dyktig lege som tar seg god tid til de som trenger det. Lyttende, forklarende, personlig og oppmerksom.

Meget bra fastlege

Han er svært imøtekommende, har tid til å lytte og minst diskutere
med pasienten for å komme frem til riktig diagnose.
Alltid tilgjengelig og nesten aldri oppleved å vente på "din time"