Øystein Pettersen

Autorisasjon (2010)

Øystein Pettersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Pettersen

Veldig fornøyd!

Før Øystein Pettersen har jeg kun hatt én fastlege hele livet, og han var fantastisk, men måtte som alle til slutt pensjonerte seg. Var litt bekymret for å få ny fastlege, men er veldig fornøyd med Øysten Pettersen. Han er hyggelig, lyttende, behjelpelig, henviser lett videre og rådfører seg med sykehus etc. om nødvendig. Øystein er også immøtekommende, lytter til pasientens ønsker og er serviceinnstilt. Føles godt å vite at man har en lege man kan regne med. Han er litt distré, men passer bra, for det er jeg også!

Uprofesjonell

Etter min tidligere fastlege jeg hadde 30 år måtte velfortjent pensjonere seg, fikk jeg Øystein pettersen som ny fastlege. Må si at det var ekstremt forskjell på behandling. Oppfattet han som veldig sta. Han står fast for sine egene meninger. Jeg har hatt han som fastlege i 9 mnd. Han har ikke en eneste gang oppfulgt meg av min kols eller tatt blodtrykk måling. Han var hun opptatt å kutte av medesiner. Jeg hadde sagt ifra om at jeg syntes det var veldig ukomfortabelt at han er slik. Han brydde seg lite og sa at jeg kunne bære bytte fastlege. Noe jeg måtte gjøre til slutt selvfølgelig.

Hyggelig og imøtekommende

Alltid blid, viser interesse og kommer med råd. Opplever at jeg blir sett og forstått. Han har egne meninger og kan være uenig når det er nødvendig. Han har min fulle tillit

God empatisk lege

Dr. Pettersen kan nok oppfattes som distre og vimsete. Det kan til tider være store forsinkelser, mens andre ganger er han før tiden. Han har humor uten å "tråkke feil", og ser på deg under konsultasjon fremfor å sitte med nesen inn i skjermen.

Jeg opplever at han følger opp det han lover, og det han undersøker. Han er flink til å konferere andre dersom han er usikker. Jeg føler absolutt en trygghet i å ha han som fastlege!

P.t er han dessverre borte en periode nå og har en vikar for seg.
Skulle det være noe negativt å melde, er det rot i timebestillinger i "luken". De kan gjerne sende ut bekreftelse på time med feil tidspunkt.

Grei lege men elendig legekontor

Legen er litt distre men flink til og sende deg videre når det trengs,
Er til tider litt distre så man må gjenta det samme flere ganger og han titter mer i pc skjermen en på passienten,
Jeg byttet fastlege for og komme bort fra legekontoret,
Hadde legekontoret fungert bedre hadde jeg ikke byttet til en annen lege og legekontor,

De på labben er fantastiske men de i skranken er sure og lite samarbeidsvillige