Øystein Pettersen

Autorisasjon (2010)

Øystein Pettersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Pettersen

uprofesjonell

Var nød i bytte den fastlegen på grunn av hans uprofesjonell måte å møte sine pasienter på: Stresset, ikke lytter til problemene og det føles som at han vil ha deg ut så fort som mulig. Om man velger å si fra, kan man regne med følgende svar: Om du ikke er fornøyd, så bare bytt fastlege, noe jeg gjør med glede..

Super legen

Jeg er kjempefornøyd med Øystein Pettersen. Han er seriøs og har tid til deg. Liker leger som gir meg råd eller medisiner framfor sykemelding.

Under middelmådig

Virker som en person man kan stole på.

Enkel å prate med, men misforstår mye og kommer med litt rare hypoteser framfor logiske beslutninger. Har ofte funnet bedre løsninger på problemene mine ved å google, og der skal ikke være sånn.

Virker som han har dårlig tid hver gang, er virker uforberedt hver time. Må gjenta problemene mine mye.

En god lege med glimt i øyet.

Er meget fornøyd med legen og sentrets servise.
Han er både pliktoppfylnde og
omsorgsfull i møtekommende til en hver tid og er interessert i sin pasient. Er flink til og sendt pasienter til andre fagpersoner når det er nødvendig. Er meget fornøyd med Øystein Pettersen P.S. har alltid et et smil på lur.

God lege!

Som nyinnflyttet til Lisleby var det vanskelig å vite hvilken lege en skulle søke seg til. Pekefingeren i været ble løsningen. Og Dr Pettersen ble min fastlege her. Det er jeg veldig glad for:) Han er en så kunnskapsrik og god lege. Han lytter og møter pasienten på en veldig trygg måte. Jeg kunne ikke vært heldigere med valg av fastlege! Takk:)