Svein Jarle Svendsen

Autorisasjon (2012)

Svein Jarle Svendsen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Svein Jarle Svendsen

Klinisk lege

Han kan oppleves usympatisk, lite forståelsesfull og lite interessert i psykiske sammenhenger. Han er ellers en effektiv og god lege når det kommer til fysiske plager. Ingen gode evner til å håndtere folk som sliter følels messig og psykisk. Han er der for å hjelpe folk til å bli fysisk frisk eller bli bedre og det legges ikke skjul på. Anbefaler om du har psykiske problemer eller den sort, velg en annen lege. Han er ikke ondsinnet men folk er forskjellig.

Dyktig lege

Svein er en dyktig og effektiv lege. Veldig fornøyd å ha han som fastlege. Han er hyggelig og medmenneskelig. Flere leger skulle ha vært som han. Prøver blir fulgt opp og henvisninger når det er nødvendig. (veldig bra).+ Kort ventetid.
Mucho gracias Svein! :)

Anbefales! :)

Beste legen

Han tar alt på alvor, han har hjulpet meg masse å har tatt meg på alvor når jeg har kommet til han, kunne ikke hatt en bedre lege :)

Ikke så veldg bra

hadde legen en stund, og det var det ble gjirt ufattwlig lite. Bare å komme seg ut av kontoret fortest mulig. Dårlig serive og dårlig hjelp. Var ekstremt ubehqgelig og byttwt derfor lege.

Beste legen jeg har hatt!

Gått hos Svein Jarle i mange år nå, kunne ikke vært mer fornøyd. Han lytter på hva som blir sagt. Aldri hatt problemer, han er rask og effektiv. Samtidig er humoren på plass, noe jeg setter pris på i et hvitt legekledd kontor. Anbefales for de som liker en effektiv prosess når det kommer til helse.