Svein Jarle Svendsen

Autorisasjon (2012)

Svein Jarle Svendsen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Svein Jarle Svendsen

Avstumpet

Har opplevd konsultasjonene mine hos han som i beste fall middelmådige. Surrer mye, og husker ikke ting fra gang til gang. Er litt i sin egen verden, og kan ofte bli sittende å stirre på dataskjermen.

Dette er heller ikke legen man går til med de store livsutfordringene, da han dessverre ikke er den mest sympatiske. En gang når jeg gråt inne hos han, fikk jeg beskjed om å bare ''legge vekk følelsene og se fremover''. Er heller ikke fremmed for å komme med halvfrekke kommentarer.

En av de beste legene jeg har møt

Utrolig flink!!! Følte jeg ble ivaretatt og tatt på alvor;) takk Gud for at jeg byttet fastlege til han;)

Fantastisk!

Byttet til han, sier bare fantastisk! Iallfall frem til nå, lytter, tar seg tid, imøtekommende for mine behov, får meg til å føle trygghet hos lege igjen, noe som er lenge siden jeg har gjort, dette er viktig for meg. Ikke minst for behandlingen fremover, takk! :)

Bra lege

Syntes han virket lite seriøs i begynnelsen, men har endret mening. Han er hyggelig og lytter. Jeg vet ikke om han er faglig dyktig for jeg har bare vært der med småtterier, men det ble tatt på alvor. Han har også kort ventetid, og man kan bestille time på nett. Genialt.

En fantastisk lege

Svein Jarle er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Jeg ble overført til han da min tidligere fastlege sluttet og har vært svært fornøyd siden første time. Han tar seg alltid tid til å lytte og følger opp med både prøver og henvisninger når det er nødvending. Jeg har vært mye hos legen de siste årene og har alltid møtt forståelse og medmenneskelighet hos Svendsen. Jeg håper virkelig at jeg aldri må bytte fastlege!