Yoseph Mahdere Ande

Autorisasjon (2008)

Yoseph Mahdere Ande er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yoseph Mahdere Ande

trygg og kunnskapsrik fastlege!

jeg har vært hos Ande en del ganger nå, og jeg er mektig imponert over hvor seriøs han er. han tar seg tid til å høre på meg, og ser på situasjonen med stort alvor. noe jeg aldri har opplevd hos andre leger. han er utrolig flink når det kommer til psykisk helse, både til å henvise videre, men også til å gi råd.

Manglende kompetanse og forståelse

Møtte opp hos Yoseph en time, og byttet fastlege etter det. Legen var ikke forståelsesfull over min tilstand, og brukte utdatert informasjon. Følte meg ikke sett, og timen endte opp med at jeg ble henvist til helt feile spesialister. Dette ble ordnet første time hos min nåværende fastlege. Han var også 40 minutter forsinka.

Veldig positiv - tar seg god tid og forklarer

Imponert over Yoseph. Tar seg tid og forklarer godt.

Imøtekommende, interessert og følger godt opp.

Ofte forsinket, men det får gå.

Trygg Lege og Veldig kunnskapsrik- ANBEFALES

Jeg må begynne med å si at dette er en lege jeg sterkt anbefaler til mine nærmeste.
Etter å ha hatt Yoseph Ande som lege i mange år, meddeler jeg at han virkelig kan jobben sin.
Ande er faglig sterk, imøtekommende og han svarer deg på det du lurer på. Han er kjempe flink til å forklare underveis. Jeg er trygg og jeg er sett når jeg er hos han. Ande tar seg god tid, og han følger opp til punkt å prikke.
Må nevnes at han også er kjempe flink med barn.
Minsten hos oss er trygg på Ande, noe som er veldig positivt med tanke på at han er redd leger generelt. Vi hadde ikke byttet han for noe som helst.

-Dalija

Dårlig kommunikasjon, lite behjelpelig

En av de dårligste fastlegen jeg har hatt, gidde meg ikke oppfølging på det jeg ba om. Fikk beskjed om at det var andre som ventet så det jeg hadde i utganspunktet bestilt legetime for, hadde han ikke tid til. Dårlig kommunikasjon, vanskelig å samarbeide med og tar seg ikke tid til ordentlig oppfølging. Følte meg rett og slett til bry. Anbefales ikke.