Yoseph Mahdere Ande

Autorisasjon (2008)

Yoseph Mahdere Ande er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yoseph Mahdere Ande

Dårlig service!

Har vært hos Yoseph på akutttime og ble veldig dårlig tatt i mot. Virket ut som han ikke ville ha meg der og følte at jeg ikke ble tatt på alvor. Han ga meg veldig lite informasjon om det jeg ville vite om og virket generelt uinteressert ut.
Etter å hå lært hvor jeg jobber begynte han å stille spørsmål angående jobben min og ville åpenbart bare snakke om det istedenfor mitt problem. Han brukte den tiden som skulle bli brukt på å snakke om mitt problem på å snakke yrket mitt. Meget uprofesjonell lege.

Alltid forsinket

Alle gangene jeg har vært hos dr Ande, har han vært forsinket minimum 30 min. Han har aldri sagt beklager for forsinkelsen. Man får øyekontakt ca 1 gang i løpet av legetimen, og kommunikasjonen foregår mens han journalfører. Man må gjenta informasjon flere ganger, og jeg føler meg desverre ikke ivaretatt som pasient hos han.

Vil ikke anbefale denne legen

Jeg har hatt denne legen siden februar 2017 og er misfornøyd med blant annet at han ikke tar meg på alvor eller bruker tid. Har inntrykk av at han har dårlig tid hver gang jeg er der, med å skynde seg og bli fort ferdig. Hver gang jeg har time så sitter jeg på vente rommet veldig lenge før jeg blir ropt opp.

Anbefales ikke

Har hatt denne fastlegen siden februar 2018, men bytter nå til nytt legesenter grunnet gjentatte feil hos dette senteret. Ved 3 besøk var det noe som var feil hver eneste gang.

1. Ba spesifikt om blodprøve, fikk time sent på dagen (etter ønske), men Ande var 45 min sen, så laben var stengt. Det var eneste grunn til besøk. Samt at jeg spesifikt ba om å sjekke B12. Dette ble ikke gjort.
2. Ringte inn hastetime, fikk time hos en annen lege og skulle sitte utenfor å vente. Etter halvannen-to timer time går han til lunsj, og låser døren. Det viser seg at timen jeg ba om hadde lagt seg på en senere dag.
3. Skulle på en follow-up time hos legen jeg endte med å komme til i punkt 2. Det viste seg at han var borte for en periode, og alle skulle ha blitt ringt dagen før. Endte med ingen legebesøk og unødvendig bruk av tid.

Legene er sikkert superflinke, men anbefaler ikke dette legesenteret i sin helhet og derfor bytter jeg.

Dårlig tid

Var sent ute, og skjønte på både en annen pasient og de i resepsjonen at det ikke var første gang.
Tok seg ikke tid til å høre på hele historikken bak sykdomsforholdet - Virket som om han hadde dårlig tid.
Effektiviteten hans er kanskje bra i noen tilfeller, men i mitt tilfelle kunne jeg tenkt en grundigere forklaring.