Yoseph Mahdere Ande

Autorisasjon (2008)

Yoseph Mahdere Ande er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yoseph Mahdere Ande

Kunnskapsrik og hyggelig

God lege. Effektiv og forståelsesfull. Fikk raskt time. Tar seg god tid til å svare på spørsmål og å gå gjennom resultater. Kan anbefales.

Elendig

Alltid forsinket. Hver gang venter man minst i 30 min på sin tur. I dag ble det en drøy time. Ikke unnskyld en gang. Respektløst! Han stirrer bare på skjermen, ser ikke på pasienten. Bruker mesteparten av timen på å skrive notater i Word. Han avbryter og snakker i munn på en - dårlig opplevelse hver gang. Anbefales ikke.

Trygg, dyktig og grundig.

Etter å ha vært pasient hos Ande i rundt 4 år, er jeg veldig fornøyd med han som lege. Han har alltid tid og undersøker nøye. Han har god faglig kunnskap og er imøtekommende og hyggelig. Han fremstår seriøs med gode etiske holdninger. Jeg er veldig glad for at jeg endelig har funnet en lege som har tid til pasientene og viser at han genuint bryr seg. Ande er et flott menneske og en dyktig lege jeg anbefaler på det varmeste.

Møtte ikke til første time

Jeg lette etter fastlege nær der jeg bor etter at den jeg hadde stort sett var sykemeldt. Ande fikk gode skussmål og jeg fikk min første time i dag torsdag 28. april kl. 0800. Overraskelsen var stor da han ikke var der. Noe over halv ni får jeg melding der han beklager og tilbyr seg at vi kan ta snakke på telefon. Dette hadde vært vårt første møte og jeg har da ikke annet å gjøre enn å melde meg av lista og finne en annen.

Dyktig

Legen tar seg tid til å utdype og forklare din helseutfordring.
Kan yrket sitt godt og er hyggelig.