Ravinder Singh Bains

Autorisasjon (2006)

Ravinder Singh Bains er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ravinder Singh Bains

Enestående.

Dyktig lege som tar seg tid til å ikke overse noe. Lytter til pasient og utfører/anbefaler korrekt behandling.

Veldig fornøyd

Jeg opplever han som en lege, som ser deg, tar deg på alvor og som henviser videre når det er nødvendig. Han er imøtekommende og resolutt, når det trengs. Absolutt en lege å anbefale til andre. Han er en hyggelig person, har glimt i øyet, og humor.
Jeg er veldig glad for at noen anbefalte meg han, da jeg skulle bytte fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Ravi Bains er den beste legen jeg har hatt. Jeg har følt meg ivaretatt av en kunnskapsrik lege som har vært nøye med de (om enn få) helseutfordringene jeg har hatt. Jeg er spesielt glad for hans enestående kompetanse når det gjelder truende hudkreftproblematikk. Ja, for meg har møtet med Ravi bare vært enestående.

Topp lege!

Dyktig og hyggelig lege. Anbefales som fastlege. Bains tar seg god tid til pasienten og er faglig sterk. Han har alltid en bra historie på lager.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Ravi som fastlege i 10 år, og er superfornøyd. Han er imøtekommende, forklarer ting på en god måte, og får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Tar fort tak i ting. Hadde ikke byttet han bort for alt i verden. Anbefales på det sterkeste.