Siri Annie Åsli

Autorisasjon (2008)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Siri Annie Åsli er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Annie Åsli

Tar deg på alvor

Den definitivt beste fastlegen jeg noen har hatt. Hun tar deg på alvor, lytter og følger deg opp. Unik!

Flott kvinnelig lege

Er superfornøyd!! Føler meg sett, hørt og får den infoen jeg trenger. Får timer fort, og er generelt veldig fornøyd med både lege og legesenteret!! Anbefales på det varmeste!!

Beste fastlegen jeg har hatt!!

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger pga flytting ol. og Siri er den beste fastlegen jeg har hatt! Til tross for at reiseveien til legesenteret er lang for meg, kunne jeg aldri tenke meg å bytte fastlege. Siri var vikar for min forrige fastlege og jeg er utrolig glad for at jeg fikk byttet til henne. Hun tar seg tid til deg uansett om du er der for å bytte p-piller eller noe mer alvorlig. I tillegg er hun flink til å gi gode råd og forklarer ting på en forståelig måte.

En utrolig dyktig fastlege

Hun er svært kunnskapsrik, og faglig oppdatert. Tar pasienten på alvor. God til å lytte - og god til både å snakke enkelt om medisinske (vanskelige) ting og til å "småprate" slik at man raskt greier å slappe av. Morsom er hun også! Hun virker genuint engasjert i yrket sitt - og i andre mennesker. Jeg er rett og slett veldig heldig som fikk henne som fastlege.

Beste legen EVER!!!

Da Siri byttet legekontor til Torsov var jeg så dum som ikke gjorde det samme. Savner henne spesielt nå som jeg er gravid igjen og går ofte til legen. Hun får deg til å føle deg spesiell,og ingenting føles for dumt til å kunne ta det opp med henne.