Siri Annie Åsli

Autorisasjon (2008)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Siri Annie Åsli er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Annie Åsli

Har allerede anbefalt henne til opptil flere personer

I åresvis hadde jeg leger som fikk meg til å oppsøke de så lite som overhodet mulig på tross av at jeg har et ganske komplisert sykdomsbilde. Men etter et vikariat for min daværende fastlege, hvor hun tydeligvis gjorde inntrykk på flere, så bestemte jeg meg for å bytte til henne når hun fikk fast stilling ved et annet legesenter. Det viste seg å være en av de bedre ideene jeg noensinne har hatt og jeg er nå endelig i bedring fordi jeg har en fastlege som tar mine symptomer på alvor. Min mentale helse hadde til slutt blitt veldig skjør etter åresvis med å ha blitt behandlet som en hypokonder, men har nå heldigvis kommet på rett kjøl takket være henne. Det at hun lytter er på ingen måte det samme som at vi alltid er enig, men hun klarer faktisk å diskutere situasjonen med deg uten å ty til nedlatenhet eller bedrevitenskap. I tillegg til dette har hun erfaring som fysioterapeut og er faglig sett veldig ydmyk.

Trygg og empatisk

Hun vikarierte også for min forrige fastlege, og jeg valgte å bytte til henne når hun begynte på Torshov, og glad for det. Utviser uvanlig gode kommunikasjonsevner, er seg selv, og er trygg og rolig og tar en på alvor, og samtidig har tid innenfor rammene til litt småprat. Anbefales på det sterkeste:-)

En omsorgsfull sjel

Siri er varm, effektiv, positiv og omsorgsfull. Hun gir inntrykk av å genuint bry seg om hver og en av sine pasienter. En god lytter som tror fast på at man kjenner sin egen kropp best. Flink til å huske små ting man har fortalt eller nevnt i forbifarten i forrige time som ikke står i journalen. Enkel å få tak i og møter deg alltid med ett smil. En utrolig bra fastlege!

Kjempeflink!

Jeg kan absolutt anbefale Siri. Hun vikarierte for min fastlege før hun begynte på Torshov. Hun tok meg på alvor, var interessert i meg som pasient, omtenksom og dyktig. Hun virker genuint opptatt av å være en GOD lege - det er et veldig godt utgangspunkt!

Flott lege!

Siri er dyktig i jobben sin, empatisk, morsom og tar deg på alvor. Hun har alltid tid til deg og er lyttende. Er hun usikker på diagnose, bestiller hun flere prøver og hun leser seg opp på sykdommen din til neste time. Jeg fikk super oppfølging av Siri, hun er flott!