Elisabeth Helene Rud

Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg

• Allmennmedisin
  • Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (1989)

Elisabeth Helene Rud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Helene Rud

Manglende kunde og serviceinnstilling

Manglende kunde/pasient - og serviceinnstilling. Lite tillitsvekkende og hyggelig. Synes som hun bidrar i liten grad for samarbeid og utnyttelse av senterets felles ressurser/ spisskompetanse innen spesifikke medisinske fagområder.

Flink og ærlig lege

Er utrolig fornøyd med Elisabeth. Hun er ærlig, realistisk og har i tilleg til god kompetanse sansen for sunn fornuft. Anbefaler henne på det sterkeste.

Usympatisk lege!

Hadde to ubehagelige møter med denne legen før jeg byttet til en annen fastlege. Hun hadde en svært avvisende og kald holdning, og var lite interessert i det jeg hadde å fortelle. Det var to ubehagelig opplevelser!

Hjelpsom og imøtekommende.

Hadde time hos Elisabeth Ruud da min vanlige fastlege hadde sommerferie. Jeg var litt skeptisk da jeg hadde lest disse negative omtalene, men ble svært positivt overrasket. Jeg trengte henvisning videre da jeg hadde hatt "dott" i øret i nesten 3 uker. Dr. Ruud var meget imøtekommende og interessert i hvordan jeg hadde det, og gikk ut over det jeg forventer av en lege til å hjelpe meg til å finne en spesialist som kunne hjelpe meg nå i sommerferien.

Umulig å komme gjennom på telefon

Jeg synes det er merkverdig hvor dårlig de er til å besvare telefoner på dette legekontoret. Uholdbart.