Tahira Gilani Mehrnawaz

Autorisasjon (2006)

Tahira Gilani Mehrnawaz er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tahira Gilani Mehrnawaz

Kompetent og omsorgsfull

Veldig dyktig fastlege som tar pasienten på alvor, lytter og gir god medisinsk oppfølging samtidig som hun viser omsorg. Anbefales på det varmeste!

Dyktig og imøtekommende

Hadde Tahira som fastlege i flere år. Hun er dyktig, imøtekommende og hyggelig.
Selv de gangene hun har hatt dårlig tid har jeg likevel følt at hun har sett meg og behovene mine. Jeg har også erfart at Tahira syr sting som gror pent.

Dyktig lege, men mindre forståelse for det psykiske

Tahira har vært dyktig på å hjelpe meg i de aller fleste situasjoner, men jeg opplever ikke at hun har like stor forståelse for psykiske belastninger og håndtering av disse

Beste fastlegen man kunne ønske seg

Jeg har tidligere byttet til en annen lege når hun var i permisjon. Jeg har byttet tilbake nå og kunne ikke være mer fornøyd. Hun er dyktig, empatisk og tar seg god tid til å forklare og utrede. Hun tar deg alltid på alvor, og har aldri opplevd å bli avvist eller at hun bagatellisere noe.Jeg føler meg godt ivaretatt hver gang.

Imøtekommende og trygg lege

Tahira kan jeg virkelig ikke anbefale nok. Hun har alltid tatt meg på alvor og svart på alle spørsmålene mine, i tillegg til å henvise meg når jeg trengte det. Hun tar både fysiske og psykiske plager seriøst og jeg har alltid følt meg hørt. Ikke minst er hun utrolig hyggelig og imøtekommende, smilende og glad når man kommer inn på kontoret. En bedre fastlege finner du ikke!