Tahira Gilani Mehrnawaz

Autorisasjon (2006)

Tahira Gilani Mehrnawaz er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tahira Gilani Mehrnawaz

Trygg og god

Tahira er imøtekommende og trygg, og følger opp godt. Har også opplevd at hun spør kolleger/henviser videre hvis noe er utenfor hennes kompetanse, og en sånn ydmykhet er gull hos en lege. Må sjelden vente lenge på time.

Empatisk

Hun tar seg tid og spør alltid hvordan det går. Veldig omsorgsfull og god. Faglig dyktig og hjelpsom.

En veldig hyggelig og respektfull lege

Hun har alltid tatt meg godt i mot og lyttet til det jeg har ønsket å ta opp. Hun er løsningsorientert og har satt meg i kontakt med spesialister dersom jeg trenger det. Hun er også allsidig og kan gi svar på det meste. Hun foretok en gynekologisk undersøkelse (celleprøve) på meg og gjennomførte denne svært bra sammenlignet med erfaring fra en gynekolog gjorde hun jobben langt bedre og fikk meg til å slappe av.
Jeg kan absolutt anbefale Tahira !

Medmenneskelig og dyktig

Anbefaler Tahira på det varmeste. Hun er utrolig god til å lytte og setter alltid pasientens helse i sentrum. Tar seg tid til å forklare prosesser, tester, diagnoser, medisiner og alternativer. Alltid forberedt og opplest til timen, og genuint interessert i å følge opp. Beste fastlegen jeg har hatt!

Veldig imøtekommende og dyktig fastlege

Jeg har byttet endel fastleger siden jeg flyttet til Oslo. Dette på grunn av at jeg har følt meg lite ivaretatt, og av og til også opplevd å bli feilbehandlet.

Jeg er så glad for at jeg fikk byttet til Tahira da hun hadde ledig plass, og jeg kommer ikke til å bytte igjen, med mindre jeg skulle finne på å flytte langt unna.

Tahira er kunnskapsrik, medmenneskelig, tar seg tid til pasienten og er på ingen måte nedlatende eller anklagende, noe jeg har opplevd hos andre fastleger.

Alt i alt er jeg svært fornøyd med å ha Tahira som min fastlege.