Tahira Gilani Mehrnawaz

Autorisasjon (2006)

Tahira Gilani Mehrnawaz er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tahira Gilani Mehrnawaz

Meget dyktig lege

Jeg opplevde Tahira som vennlig og imøtekommende. Hun vekker raskt tillit med faglig kunnskap og kommunikativ kompetanse. Hun er ikke redd å gå inn på vanskelige temaer og utfordre pasienten litt. Rask og effektiv.

good but not so nice

Dr Tahira was pretty good, but the clinic is not very helpful.
Usually have to wait over 10 minutes for someone to answer the phone and while they work from 8am to 3pm, they close for an hour over lunch, where no one will even bother to answer the phone. Wish I only had to work 6 hours a day and got paid an hour lunch.
Appointments are also hard to get sometimes and they have actually recommended that I go to legevakt as it will be quicker to see someone if you are sick.

Tillitsvekkende

Tar deg alvorlig. Rask. Stiller gode spørsmål. Gir god service. Vekker tillit og du føler deg godt ivaretatt.

Svært fornøyd!

Tahira Gilani Mehrnawaz tok seg god tid til å lytte og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun tok meg på alvor og nølte ikke med å videresende meg til spesialist for en mer omfattende undersøkelse. Hun er veldig hyggelig og er tilstede i øyeblikket sammen med pasienten.

Dyktig og oppmerksom

Legen er grundig, dyktig og oppmerksom. Tar seg god tid til å lytte og snakke. Legen er også vennlig, det samme gjelder resepsjonisten. Jeg fikk også time på dagen, og det var ingen venting. Meget fornøyd!