Tahira Gilani Mehrnawaz

Autorisasjon (2006)

Tahira Gilani Mehrnawaz er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tahira Gilani Mehrnawaz

Hatt som lege i snart 3 år, møtt henne 4 ganger

Har i flere år prøvd å få timer med Tahiti uten hell. Jeg blir bare satt opp på timer med de andre legene. Har møtt henne 4-5 ganger siden jeg fikk henne som lege. Veldig dårlig ettersom jeg da ikke får tatt opp viktige og seriøse saker siden det er ting jeg vil ta med min egen fastlege. Resepsjonisten er også utrolig uhøffelig og utaler seg om ting hun absolutt ikke har noe med.

Tahira er en imøtekommende og vennlig lege, samtidig som hun er faglig dyktig. Veldig fornøyd med henne som fastlege.

The best GP

She's so dedicated to her job, spends a lot of time to explain and her diagnosis is perfect. I'm so happy with her.

Sympatisk og dyktig

Min lege i 5 år. Lytter forklarer og tar seg tid på en god måte for pasientene. Jeg bytter lege nå i juli 17 fordi jeg har fått meg fastlege i Drøbak hvor jeg bor.

Den beste legen

Tahira Gillani er den beste legen jeg har vært borti. Hun er så si alltid tilgjengelig og gir deg gode råd. Hun bruker god tid med deg, du føler ikke at du blir kastet inn og rett ut. Hun forklarer årsaken til sykdommen og forteller ikke bare hvilken medisin du trenger. En lege man fort får tilitt til. Hyggelig og gir deg god service :) Anbefales på det sterkeste.