Line Bar-Nathan

Autorisasjon (2006)

Line Bar-Nathan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Line Bar-Nathan

Uoppdatert og uempatisk

Måtte dessverre bytte fastlege etter mange førsøk til å få hjelp av Line. Ikke veldig flink fagligt og hun har allerede bestemt seg for at hun vet alt om alt.
Mener at de spesialister jeg har gått til har feildiagnostisert meg. Selv om dem er spesialister på emnet og hun kun er kan allmennmedisin. Tar ikke meg eller mine plager seriøst uten svarer kun med at "alle har litt hvondt". Utrolig useriøst bemøtende. Utroligt lite oppdatert innom sitt fag. Rekommenderes ikke hvis du ønsker empati og hjelp til og hantere din sykdom.

Det eneste positive er at hun lytter og at man kan få time dagen etter man ringer!

Trygg og grundig

Det sitter langt inne å bytte bort Line. Men et år etter flytting ser jeg at det blir for tungvint, selv om jeg lenge har trosset reiseveien. Line er alltid imøtekommende, trygg i sin rolle, innrømmer de gangene hun er usikker og oppsøker da informasjon. Hun har fulgt meg gjennom flere store og mindre forløp,svangerskap og har vært en svært god lege for barnet mitt. Hun spør alltid vennlig hva hun kan hjelpe meg med, og alltid om det er noe mer hun kan bistå med før jeg går. Hun tar seg tid, og jeg har alltid følt meg hørt. Opplever at hun alltid strekker seg litt lenger! Kommer til å savne Line veldig.

Den beste fastlegen. Megetfornøyd.

Dr Line er en god lytter, sympatisk, dyktig, viser tillit, tar deg på alvor, gir gode råd og er alltid blid. Har hatt henne som fastlege i mange år og er kjempefornøyd. Anbefales.

Dyktig

Ordentlig god og dyktig fastlege. Jeg føler at hun lytter godt, er grundig i sin sjekk og følger opp. Snill, sympatisk og kunnskapsrik. Synd jeg må gi henne fra meg når jeg flytter....

Veldig godt fornøyd

Fastlege for hele familien og vi er alle veldig godt fornøyd. Hyggelig og imøtekommende, grundig og gir rask tilbakemelding på prøver.