Helene Berglund

Autorisasjon (1998)

Helene Berglund er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helene Berglund

Fantastisk

Helene er sjelden vare. Bedre fastlege finnes neppe. Hun er lyttende, empatisk, grundig og dyktig. Jeg har gjennom ca ti år hos henne alltid følt meg godt ivaretatt.

Norges beste fastlege!

Har gått til Helene i 20 år og har anbefalt henne til familie og venner som fortsatt går der. Helene har fulgt meg fra ny student, til mor med barn og gjennom alvorlig sykdom. Mannen min og barna går også til henne. Hun er faglig dyktig, nøye og flink til å lytte. Det hender hun er forsinket, men det er fordi alle får den tiden de trenger. Kurbadet har gode systemer for booking av time og ikke minst nødtimer via Sms. Det har jeg forstått er sjeldent.

Kommer aldri til å bytte

Helene Berglund er den beste legen jeg har vært borti. Hun lytter og tar meg på alvor, selv når angsten tar overhånd. Flere venner har fått henne som fastlege etter at jeg anbefalte henne, og de er også svært fornøyde.

Jeg holdt faktisk ut med en vikar som var helt forferdelig å ha med å gjøre i 1 år, kun fordi jeg visste at dr. Berglund skulle komme tilbake. Så dyktig er hun!

Dyktig og pålitelig

Stoler på Helene etter å ha hatt henne som fastlege i årevis. Hun er kunnskapsrik og tillitsskapende.

Anbefales ikke

Var ikke fornøyd så byttet etterhvert. Føltes ikke som hun lyttet, og virket som hun hadde det travelt.