Vegard Berling

Autorisasjon (2007)

Midtløkken legekontor Telefonnummer33 35 48 4833 35 48 ...
Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg
Vegard Berling er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Vegard Berling

Verdens beste lege

Verdens beste lege. Han er lyttende og faglig dyktig. Han vil ditt beste. Anbefales på det varmeste.

Flott lege!

Tar seg tid til pasientene, og man føler at han tar seg til til å hjelpe med nettopp dine problemer. Nå må jeg dessverre bytte fastlege pga flytteplaner, men anbefaler han videre på det varmeste! Jeg har fått god hjelp til det jeg har trengt og han har møtt meg på en suveren måte! Når jeg hadde behov for det så sa han at " du, kan ikke du komme innom igjen en dag senere i uka så setter jeg av en dobbeltime så får vi pratet skikkelig." Flott lege!

Kjempefornøyd

Verdens beste lege. Flink å lytte, forståelsesfull, oppriktig interessert og klok. Alltid koselig å komme til han. Gått til han i noen år nå og vil aldri bytte. Anbefaler han uten tvil videre :-)

Empatisk og hjelpsom

Jeg har opplevd Dr. Berling som empatisk og hjelpsom de gangene jeg har vært hos ham. Jeg har selv bakgrunn som helsepersonell og setter pris på at det er mulig å diskutere mine plager på en konstruktiv måte som er tilpasset mitt kunnskapsnivå. Opplever at Dr. Berling lytter og at vi sammen kommer frem til løsninger og neste steg i behandlingen.

Ang. legekontoret: Stort pluss for mulighet for SMS-bestilling når man trenger time. Får som regel time samme dag eller dagen etter, men selv når timen er avtalt en tid i forveien blir det litt lang ventetid på venterommet pga forsinkelser. Det er av og til litt knapp tid til hver pasient, det er ikke alltid tid til alt man har tenkt å ta opp.

Klok, lyttende, trivelig, oppdatert.

Jeg har kun vært hos Berling ved to anledninger, men har følt meg veldig godt behandlet begge ganger. Han tok seg god tid til å lytte til problemene mine, kom med gode, informerte forslag, utførte alle blodprøvene jeg ba om (i motsetning til vikaren hans, som viste seg å mislyktes totalt i dette ved to separate anledninger) og virket ellers veldig intelligent og løsningsorientert.

Tonen jeg fikk med han var veldig betryggende, særlig etter at vi slo av en liten prat om vår felles interesse i vitenskap. Jeg opplevde han som både positiv og støttende til mitt valg om å skifte til en plantebasert diett, og fikk inntrykket av at han prioriterer forebygging av sykdom fremfor behandling.

Alt i alt er jeg sjeleglad for at jeg valgte Berling som fastlege!