Jostein Berntsen

Autorisasjon (2003)

Jostein Berntsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jostein Berntsen

En lege slik jeg vil at legen skal være

Jostein Bertnsen er en fantastisk fastlege. Jeg har beholdt han til tross for at jeg har flyttet, fordi jeg vet at jeg alltid blir hørt og sett hos Berntsen.
Han er kunnskapsrik, vekker tillit og tar seg tid til å lytte og forklare.
Det er lett å ta opp vanskelige eller pinlige problemer fordi man vet at han er profesjonell til fingertuppene.

Beste legen jeg har hatt

Dyktig og engasjert lege som virkelig forsøker å komme til bunns i ting. God lytter og flink i diagnostisering. Henviser til spesialist om nødvendig.

Veldig dyktig

Vi har byttet til Berntsen hele familien! Og vi er super fornøyde. Barna elsker han, og vi voksne føler at vi blir tatt på alvor og at vi får en veldig sterk medisinsk oppfølging. Vi opplever han som lyttende og engasjert, han stiller spørsmål og vi føler at han er oppriktig interessert i å hjelpe oss. Han har en veldig behagelig omgangsform, som gjør at vi slapper av også ved litt vanskelige temaer. Vi opplever han også som veldig dyktig med barna våre, både på det å snakke med de og forklare det medisinske på en god måte. Og ikke minst så bruker han god tid på oss, når det trengs. Veldig mange i vår omgangskrets har byttet fastlege til Berntsen, og er veldig fornøyde med det.

Seriøs og lyttende

Jostein B er den beste legen jeg har hatt. Jeg får alltid time på dagen og legekontoret er hyggelig og lyst. Føler at jeg blir tatt på alvor og at han forstår meg.Han er faglig dyktig, virker svært oppdatert og forklarer meg grundig.
Kan trygt anbefales!

Lite empatisk, nokså arogant

Jeg har vært hos denne legen 3-4 ganger i 2008. Han hadde liten tid og interesse for meg som pasient. Virker ikke som om at dette er ett yrke han er engasjert i. Han hadde eget sportsutstyr på kontoret, det medvirket til at man følte seg litt "på besøk".
Litt sånn "gutta kjekk og grei", umoden emosjonelt sett. Føltes unaturlig å skulle ta opp "vanskelige" ting med en som han. Han pratet mest selv - og ønsket å bagatellisere det jeg sa, uten å egenlig høre på hva jeg sa.
Kanskje han heller skulle ha vært idrettslege.

Jeg har heldigvis en strålende fastlege som jeg nå har hatt i 5 år -og som jeg er svært fornøyd med. :))