Jostein Berntsen

Autorisasjon (2003)

Jostein Berntsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jostein Berntsen

Seriøs, faglig dyktig, forståelsesfull, åpen og hyggelig

Berntsen er en svært trivelig og faglig dyktig lege, og har en sterk sosial forbindelse med pasienten som står på egne ben utenfor det rent faglige. De to fastlegene jeg hadde før Berntsen var vanskelige å komme gjennom til og evnet ikke å høre på pasienten som satt foran dem. Dette er noe Berntsen gjør med glans. Der de to forrige fastlegene ikke klarte å veie opp for deres noe fraværende lytteevner og forståelse med faglig kunnskap, har Berntsen en svært god måte å kombinere sitt "vanlig kar"-lynne med sterk faglig kunnskap om medisin. En sjelden kombinasjon.

En vurdering på denne nettsiden som ga dårlig karakter og skrev: "F.eks. kan man komme med kraftig forkjølelse og be om sykemelding, og han begynner å teste for allergi." viser bare at Berntsen gjør det faglige riktige og vurderer pasienten under en helhetlig strategi for å faktisk finne ut hva som er galt, ikke bare printe ut sykemeldinger. Da må du et annet sted.

Blir ikke bedre.

Jeg har vært hos Jostein i ca 2år. Har flyttet mye og derfor vært innom mange forskjellige fastleger. Men uansett hvor jeg flytter neste gang kommer jeg til å beholde Jostein som min fastlege.
Blid, interessert og medfølende.
Da jeg har slitt mye med depresjoner og angst har jeg vært redd for å ikke bli trodd eller tatt på alvor. Dette har aldri vært et problem hos denne legen. Fantastisk oppfølging og han tar tak i problemene istedenfor å bagatellisere dem.
En lege man kan dele alt med.

Anbefales på det sterkeste.

Rask og grundig

Dyktig på kommunikasjon, effektiv og grundig. Legesenteret er veldrevet og effektivt, hyggelige medarbeidere.

Veldig god lege - som hele familien på fem har byttet til!

Han er åpen, trivelig og lyttende, og har på alle måter fungert som en god, empatisk og faglig dyktig fastlege for hele familien.

Beste legen jeg har vært i kontakt med

Både min kone og jeg er svært fornøyd med Jostein. Han tar seg tid til å forklare og er alltid imøtekommende.