Trine Bjørner

Autorisasjon (1981)

Trine Bjørner er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Bjørner

Anbefales ikke

Dr Bjørner er en særdeles lite hyggelig lege. Hun har ikke evner til å kommunisere med pasienten. Hun er knapp, og man føler seg som pasient mest til bry.

I tillegg jobber hun på ett legekontor hvor de ikke har skjønt at de jobber med mennesker som er syke og behøver hjelp. Service og kundevennlighet er fraværende.

Utrolig arrogant dame!

I dag har jeg vært hos Trine Bjørner for 2. gang. Det resulterte i bytte til annen fastlege på flekken. Har ikke møtt maken til arrogant og lite imøtekommende dame. Hun har en meget belærende og sur måte å snakke til andre mennesker på og jeg forstår ikke at hun kan være i dette yrket overhodet, hvor jobben tross alt går ut på å møte og hjelpe mennesker.
Er veldig glad for at bytte av fastlege er såpass enkelt - og enda gladere for at jeg aldri skal sette mine bein hos Majorstuen Legegruppe igjen!!

Ikke bra!

Utrivelig, sur og lite imøtekommende. Burde ikke være fastlege pga mangel på evne til å omgås folk på en hyggelig måte. Var der heldigvis sjelden, men synes det var like utrivelig hver gang. Pasienten var liksom alltid til bry. Skjerp deg eller finn deg en annen jobb!

Ikke fornøyd

Absolutt ikke fornøyd med denne legen. Hadde Trine som fastlege da jeg hadde anoreksi og hun presterte å kommentere vekta mi på en nedverdigende måte. Lite hyggelig. Kan være det har endret seg, men jeg er glad jeg byttet til en annen fastlege raskt!