Trine Bjørner

Autorisasjon (1981)

Trine Bjørner er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Bjørner

Dyktig og effektiv lege

Trine Bjørner er en dyktig og effektiv lege som jeg har fått god hjelp av. Hun er alltid lyttende til meg, men har også evnen til å stoppe bekymringene mine når jeg pådrar meg småhypokondriske egendiagnoser. Hun har i flere tilfeller vist seg å være smartere enn meg og Dr. Google ;-) I en lengre periode med mye sykdom hvor jeg var ofte på Majorstuhuset Legegruppe, opplevde jeg å bli godt ivaretatt både av Dr. Bjørner og laboratoriepersonalet. Jeg ble henvist til alle de nødvendige andrelinjeinstansene rakst og effektivt. Om du trenger en dyktig fastlege, så anbefaler jeg Trine Bjørner.

vikar

Trine Bjørner har fortiden en vikar som fyller inn for henne mens hun selv er på kurs noen dager i uken. Jeg fikk tilbud om å se ham forrige uke istedenfor Bjørner og det var virkelig helt håreisende dårlig. Dersom du får tilbud om å se ham så si heller at du vil vente, jeg hadde tre spørsmål å få svar på da jeg kom dit og kom ut av rommet med 2 - vent å se hvordan det går, samt at da jeg kom til apoteket for å hente ut en resept på et legemiddel så viste det seg at han hadde skrevet ut resepten på noe som jeg allerede hadde fortalt ham at jeg var imun mot.

Uinteressert, respektløs og lang ventetid

Trine Bjørner er en lege som jeg har opplevd som uinteressert, respektløs og hun tar ikke pasientene sine på alvor. Hun ser på pasientene sine med et uhyggelig blikk med et lite skjevt smil som "hvem tror du at du er" eller "som om dette er noe å komme til legen med." Hun får pasientene sine til å føle seg "dumme." Dette er en lege jeg har hatt i flere år.
Anbefales absolutt ikke.

Dyktig lege med for lang pasientliste og mye venting.

Har inntrykk av at hun er en dyktig lege. Men man må alltid vente lenge på å få legetime, og det er alltid store forsinkelser. Hvis man tenker at det skal lønne seg å komme tidlig på morgenen, hjelper heller ikke dette. Jeg har aldri opplevd å få komme inn til tiden, tidligst en halvtime etter timen var satt. Flere ganger har jeg ventet over en time. Hva med respekten for andres tid??

Umulig å få time

På grunn av "brannmuren" man må gjennom for å bestille time vurderer jeg å måtte bytte fastlege. Hvis de i det hele tatt tar telefon er beskjeden at man kan få time om to uker.
Det er heller ikke mulig å korrespondere med legen på e-Mail vedrørende fornyelse av resepter eller enkle spørsmål.
Jeg har hatt Trine Bjørner som fastlege i mer enn 15 år og er meget fornøyd med hennes kompetanse så det er trist å bytte lege på grunn av tilgjengelighet.