Trine Bjørner

Autorisasjon (1981)

Trine Bjørner er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Bjørner

Faglig dyktig og grundig lege

Har gått hos Bjørner noen år. Hun har alltid tid til alle spørsmål du måtte ha, har en rolig og behagelig fremtoning, hun tar dine bekymringer på alvor, undersøker deg nøye, setter opp ekstra kontroller hvis det er nødvendig.

Hun rynker veldig på brynene, etterhvert som jeg har vært der noen ganger har jeg forstått at det bare er i konsentrasjon!

Den beste legen jeg har hatt !

Trine Bjørner har vært min fastlege i mer enn 4 år, og jeg er svært fornøyd med hun! hun er ikke bare en veldig flink lege, men veldig imøtekommende og hyggelig!

Effektiv - Imøtekommende - Gode tilbakemeldinger

En lege med god oppfølging av mine problemer. Henvises til ytterligere undersøkelser når dette er nødvendig. Gir gode tilbakemeldinger og vurderinger av helsetilstand. Effektiv og god pasientbehandling som gir en følelse av trygghet ved besøkene.

Kompetent og effektiv

Har hatt Trine Bjørner som fastlege i årevis, og har full tillit til hennes faglige kompetanse. Føler jeg blir godt ivaretatt faglig, og raskt henvist videre om det er nødvendig. Noen ganger har jeg nok ønsket at jeg jeg ble lyttet litt mer til, men har aldri opplevd det som om Trine har hatt mangelfullt grunnlag for sine diagnoser.

Arrogant og alltid forsinket.

Har hatt TB som fastlege for meg og mitt barn i ca 9år. Prøver å være minst mulig med henne ved å holde oss frisk, noe som straffer seg hvis man ønsker hennvisning til spesialisert (f.eks gynekolog) har du ikke vært hos henne ca de siste 12mnd må man ditt -Ført time hos TB som Ikke har noen forståelse for at man ønsker spesialist, så under tvil ,skriver hun ut hennvisning.
Elendig med barn!
Og like lite imøtekommende legesekretærer.
Skal nå bytte lege!