Lene Braastad

Autorisasjon (1995)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Lene Braastad er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lene Braastad

Utrolig omtenksom, hyggelig og behjelpelig lege!

Jeg har aldri tenkt noe negativt etter å ha vært hos denne legen. Hun lytter, er nysgjerrig, positiv og vennlig. Man merker at hun vil hjelpe deg med ditt problem, og ikke bare jatter med. Hun tar seg tid til pasientene sine, lar dem snakke ferdig, i motsetning til mange andre leger, som ofte har pasientene sine på rullebånd.

Hemsk opplevelse

Denna legen var ikke optatt av meg og hun stillte en diagnos på noe helt annat en hva vi snakket om. Jeg gikk til legen på grunn av problemer med halsen og gikk derifra med en legerapport der det stod Mylagi vilket er muskelsmerter.

Hun var håpløs at få tag på og at snakka med. Inget intresse for meg eller hva jeg hade å si. Jeg prøvade maila henne efter møtet men utan svar.

Vil VIRKELIG ikke anbefalla denna legen.

Jeg er veldig fornøyd med henne

Hun er den beste legen jeg har hatt. Hun lytter, sender videre når hun er usikker og sjekker nøye. Dette er min erfaring! Hun er veldig flink med barn!

Dyktig!

Denne legen er svært flink! Hun kan det å snakke med mennesker (noe hun er bedre til enn de fleste psykologer), og hun hører på pasienten. Lang erfaring som allmennlege, og det merkes.

Den beste legen jeg har hatt

og faktisk den eneste jeg har stolt på!

Hun tar seg tid til meg når jeg er der og fremstår overhodet ikke som noen allviter, i motsetning til mange andre leger. Hun undersøker nærmere der det er påkrevd og videresender hvis nødvendig.
Selvfølgelig finnes det ting jeg har å utsette på henne som lege også, men det er altså ikke det fremtredende og viktigste for meg som hennes pasient. Det viktigste er de tingen jeg har sagt ovenfor.