Eleonora Brodwall

Autorisasjon (1993)

Eleonora Brodwall er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

Fin lege som lytter til deg

Hun er faglig dyktig, omtenksom, tar seg tid til hver pasient. Har en fin replikk som ofte er oppmuntrende.

Fantastisk person og lege

Jeg har vært utrolig glad for å ha hatt Eleonora som min fastlege gjennom mitt unge voksenliv. Hun er en klok og empatisk person og er utrolig dyktig i sitt felt. Hun lytter og tar deg på alvor, gir deg trygghet og medmenneskelig omsorg, samtidig som hun er effektiv og løsningsorientert. Hun har hjulpet meg med stø hånd gjennom forskjellige faser i livet, psykiske utfordringer, helseplager, svangerskap og barseltid.

Som flere skriver er det ikke verdens letteste sak alltid å komme fram på telefon, men det har ingenting med de som jobber her å gjøre, bare med pågang og bemanning antageligvis.

Jeg bytter fastlege nå fordi jeg ønsker noe nærmere der jeg bor da jeg har småbarn og ingen bil. Men jeg kommer virkelig til å savne Eleonora og de som jobber på "kontoret". Makan til gode folk med godt humør og hjerte i jobben tror jeg ikke jeg finner igjen.

Gratulerer til deg som får plassen min hos Oslos fineste lege!

S

Trygg og tillitsfull

Eleonora Brodwall er en svært trygg og empatisk fastlege. Hun tar seg god tid til å både lytte og forklare, og har gitt meg meget god oppfølging gjennom lengre sykemelding på grunn av utbrenthet.

genuint interresert i deg, men tilgjengelighet bør forbedres

Dette er en lege som jeg har hatt siden jeg var liten. En god del av familien faktisk. Dette er en lege med godt humør, medmenneskelig, lytter og du føler at man blir tatt vare på. Utrolig hyggelig lege og det er kjempe bra!

MEN å få tak i henne er ufattelig vanskelig. Selv om du ringer innenfor telefontid kommer man ikke gjennom på første forsøk... og hastetimer er ikke enkelt å få. Har endt opp på legevakta en del ganger fordi det var lettere og kjappere. Og har opplevd at hun ikke har klart å henvise meg videre på noe viktig selv om jeg purrer...

Jeg bytter fordi jeg har flyttet langt unna.

Alle leger har sine feil og mangler. Jeg vet jeg kommer til å savne henne på en måte.

Men hun er genuint interessert i deg og dyktig

God praksis - umulig å få tak i

Empatisk, dyktig, trygg. Fantastisk gjennom to svangerskap. Men - umulig å komme gjennom på telefon. Dårlig tilgjengelighet.