Eleonora Brodwall

Autorisasjon (1993)

Eleonora Brodwall er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

Ikke fornøyd

Jeg kjenner meg ikke igjen i mange av beskrivelsene under. Min opplevelse er at denne fastlegen ikke er oppdatert, henviser til private aktører fremfor offentlige, skriver uriktige opplysninger i journal og bruker ekstremt lang tid på å viderehenvise der det er nødvendig. Klarer dessverre ikke å formulere seg godt nok skriftlig, for å få andre aktører til å forstå diagnose etc. i henvisninger og andre dokumenter. Måtte bytte fastlege for å få god nok legehjelp.

Engasjert og dyktig

Har hatt Brodwall som fastlege i over 20 år. Hun har alltid fulgt opp alt fra kroniske til akutte plager.
Tar seg tid, og er hyggelig.
Kan varmt anbefales.

Hyggelig og kunnig

Eleonora er en veldig hyggelig person og virker kunnig i sitt fag. Hun tar deg og dine problemer på alvor og du kjenner deg i trygge hender.

Legesekretæren Veronika er også veldig hyggelig og tar seg alltid tid.

Det er ikke stressende å komme dit men det å få akutt-tid og telefontid er ikke like lett.

Den beste legen jeg har hatt

Etter å ha vært pasient hos Eleonora Brodwall over lengre tid, må jeg berømme hennes omsorg, evne til å sette seg inn i ulike problemstillinger, og ikke minst: hun leser epikriser som kommer fra sykehuset., og følger uoppfordret opp. Dette er en fantastisk fastlege.

En fantastisk fastlege

Hun er en lyttende og dyktig lege - som alltid gir gode råd og følger opp. Også vennlig og forståelsesfull. Beste fastlegen jeg har hatt!