Eleonora Brodwall

Autorisasjon (1993)

Eleonora Brodwall er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

Legen som sier det du trenger å høre

Brodwall er en super lege. Hun er tydelig, men lytter før hun kommer med sin dom. Latteren sitter løst, og man føler seg alltid bedre når man går derfra. Det er lettest å kommunisere med legekontoret via epost, siden det ofte er opptatt/ikke svar på telefon.

Elendig oppfølging

Virker uinteressert, uengasjert og motvillig til å lytte til pasient. Stoler 100% på egen ekspertise og erfaring, noe som naturligvis ikke er ønskelig eller forsvarlig av medisinsk personell uten høyrere medisinsk kompetanse enn cand, med.

Bytter umiddelbart.

Anbefales ikke

Opplevde ikke denne legen som tillitsvekkende. Hun lyttet ikke og tok ikke mine problemer på alvor. Undersøker ikke grundig. Bagatelliserer problemer.

Umulig å få tak i - useriøst

Har måttet bytte fastlege på grunn av at denne legen er så uhyre vanskelig å få tak i, og på grunn av at jeg ikke føler plagene mine blir tatt på alvor.
Kommer stort sett bare til en tlf.svarer når jeg ringer, der det opplyses om telefontider. Men hva hjelper vel det når man bare kommer til svareren i telefontiden?
Blir veldig vanskelig å bruke denne legen i det lange løp når vedkommende ikke er mulig å få tak i.
Opplever ellers denne legen som lite lydhør for det man kommer med og generelt overarbeidet.

Må si meg enig med resten!

Da jeg leste disse vurderinge, måtte jeg le, for det var nøyaktig det jeg selv har sagt om Brodwall.
Hun er hyggelig og empatisk, og virker dyktig.
Men hva hjelper det når man aldri får time?
Telefontilgjengeligheten er tragisk og det er vanskelig å få hastetime.
Har også endt opp på legevakten fordi det rett og slett er lettere enn å komme til dr. Brodwall..