Eleonora Brodwall

Legekontoret Eleonora Brodwall AS
Bjørnstjerne Bjørnsonsplass 1 0340 Oslo
Eleonora Brodwall er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

Den beste legen jeg har hatt

Hun lytter, har store kunnskaper, ser hele mennesket og tar gode avgjørelser ut i fra det. Er åpen og interessert. Nøler ikke med å hente inn ekspertise ved behov. Hun er slik en lege skal være. Hun får ekstra pluss for et knakende godt humør og en smittende latter.

Vanskelig å få time

Dette gjelder både vanlig og hastetime.
Legen er ofte borte.
Har ikke opplevet å komme inn til lege på avtalt tid, selv med time rett etter åpningstid.
Ellers er legen flink og lyttende.

Trivelig dame, men...

...utrolig vanskelig å komme i kontakt med!

De gangene jeg var hos henne som pasient opplevde jeg henne som en behagelig og trygg lege som ikke bagatelliserer, men undersøker nøye uansett hva det måtte være. Jeg likte henne altså veldig godt som lege.

Problemet ligger hos selve legekontoret, da det er så godt som umulig å komme igjennom på tlf. Det skjedde flere ganger at jeg prøvde å ringe flere ganger i timen, gjennom hele dagen, uten å komme igjennom. Dermed måtte jeg til slutt dra på legevakten og sitte i lang kø for å få hjelp, noe som ikke er så behagelig om man virkelig er syk.

lytter og empatisk

hun lytter og er empatisk. Hun tar dine bekymringer alvorlig, og henviser deg videre straks hun ser en liten tegn på bekymring, for en bedre utredning. Hun følger deg opp, og støtter.