Eleonora Brodwall

Autorisasjon (1993)

Eleonora Brodwall er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

en klippe!

Eleonora er en suverèn lege i mine øyne! Hun er en klippe som har vært meget tilgjengelig til enhver tid i mitt tilfelle. At det kan bli venting på en leges venterom er da ikke noe unormalt, vente må man uansett hvilken lege man kommer til!
At man må gjennom resepsjonen nede på nrk, med registrering er heller ingenting å henge seg opp i, simpel rutine!

Anbefales ikke.

- Lite tillitsvekkende kommunaktive ferdigheter, og kontorets generelle telefontilgjengelighet er under enhver kritikk. Anbefales ikke.

Betydelig forbedringspotensiale

Virker begrepsforvirret og lite oppdatert hva moderne diagnostiseringsverktøy - og disse verktøys funksjon - angår. Telefontilgjengelighet er i praksis ikke-eksisterende ved dette legekontor. Meget upraktisk beliggenhet inne i NRKs radiobygg på Marienlyst, med tidkrevende innsjekking i resepsjon (betjent med securitasvakter) hver gang man skal til konsultasjon, kompletterer bildet.

Må bytte....

Virker overarbeida/ overbooka. tar alltid minst 1 uke før du får time. hjelper lite om man har feks halsbetennelse. Må nesten alltid ringe 5 ganger før noen tar telefonen. Har hatt henne i fem år. Vært hos legevakta 3 av 4 ganger i de fem åra, fordi jeg ikke får time innen rimelig tid. (Ps. Hyggelig dame!)

Umulig å få tak i

Sikkert en god lege. Men vanskelig å vite sikkert, ettersom jeg ved legebehov som oftest ender opp på legevakten eller hos et vikarierende legesenter. Brodwalls kontor tar sjelden telefonen.