Marcel Chabané

Autorisasjon (2007)

Marcel Chabané er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marcel Chabané

tjha

her er det treigt in og kjapt ut ,dere må vente opp til halv time vær gang, også er det fort ut når du er der. og har du flere sykdommer på gang så må du bestille time for hver og en av dem og uansett ingen hjelp.
jeg anbefaler alle sammen om å holde dere unna denne legen her.! dårlig hjelp ingen oppfølging. de som jobber i resepsjonen kan så vidt norsk og har ingen kunnskap, og jeg er ikke rassist el noe sånnt er utlending selv. Og så lenge jeg har brukt marcel så har jeg ikke fått noe hjelp med sykdommen min. jeg har fortsatt glassskår i hånda som han mente skulle gå ut av seg selv innen 1 år?!!
komedie legesenter

DEN VERSTE LEGEN! !!

Dette her er den verste legen jeg har vært bort i. Han tar ikke deg seriøs, bruker ikke tiden og gir deg dårlig oppfølging. Han forstår ikke så bra norsk og gidder ikke å henvise videre noen steder selv om du har behov for dette! ! Jeg har byttet fastlege og anbefales IKKE....skjønner ikke hvordan de ansetter slike personer

Tok meg sjelden alvorlig

Han virker alltid som om han har dårlig tid. Husker ikke/ser ikke på sykdomshistorikk. Er treg med å henvise til spesialister. Han er hyggelig nok, men jeg følte meg ikke godt ivaretatt. Det er policy på legesenteret at man kun kan ta opp en ting hver time. Har nå byttet lege og legesenter.

Anbefalles ikke

Chabane og furuset legesenter er ikke bra nok.
Chabane er redd for å henvise folk når han ikke forstår årsaken til sykdommen. Erkalæringene hans inneholder masse språk feil , og noen ganger skriver han på Dansk og ikke på Norsk.

Definitift den værste

Ikke å annbefale byttet lege direkte etter første besøk hos lege på mange år,