Marcel Chabané

Autorisasjon (2007)

Marcel Chabané er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marcel Chabané

The best!

He is my 2 year old kids fast lege. I go to him very often. He takes every matter seriously no matter how small. Always answers questions and puts our mind at peace. Very professional and caring and kind towards my kid.

Highly recommended!

God og omsorgsfull lege med god kompetanse.

Dette er en god og omsorgsfull lege med god kompetanse.
Han setter seg godt inn i problemstillingen/sykdommen til pasientene sine, og gjør nøye undersøkelser for å gi rett behandling.

Føler både jeg og familien min er godt ivaretatt hos denne legen, og kommer ikke til å bytte.

Selve Furuset legesenter kunne ha godt av en liten oppgradering, og de som tar telefonen/sitter i resepsjonen kunne vært mer imøtekommende

den er beste legen får meg.

han var fastlegen min tidligere jeg er for nøyd med han . han er veldig bra lege
.når jeg snake med han fårstor med var andre. vi snake arabisk samen det er letere for meg.

Super lege!

Super lege med meget god kompetanse innen medisin. Faglig flink og dyktig. Får til meget god kommunikasjon med pasienter. Du får time relativt raskt. En omsorgsfull lege som bruker tid på deg!

Service i skranken ok. Betal og forlat. Assistentene som tar prøver og lignende må skjerpe seg!! De ser og oppfører seg som amatører. Virker som om de diskriminerer deg på grunn av din bakgrunn. De burde være mer smilende og veiledende i forhold til hvordan man skal sitte/demonstrere på hva som skal gjøres/utføres.

Han er virkelig de beste legen

Dr. Marcel bruker så pass( bra ) tid for å finne ut hva sykdomen og årsaker til lidelse hos pasienten og i tillegg gir han råd og veiledning for å forebygge sykdomen på best mulig måte.