Marcel Chabané

Autorisasjon (2007)

Marcel Chabané er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marcel Chabané

Topp lege!

Flott, faglig flink og omsorgsfull lege som lytter til og tar godt vare på sine pasienter. Kort ventetid. Har som regel kommet relativt fort frem på telefonen, og blitt bemøtt med respekt av serviceinnstilt og hyggelig personale. En av de middelaldrende sekretærer bør vurdere sin stilling!

Bra lege, men...

Chabané er en veldig dyktig lege, men Furuset Helsesenter er det absolutt verste legesenteret jeg har vært pasient ved. Det hjelper ikke at legen er flink når alle andre som jobber der er komplett udugelige. Jeg har opplevd feilmåling av blodtrykk (for liten mansjett), spolering av blodprøver, dobbelfakturering, dårlig og nærmest frekk behandling av assistenter i skranken, osv.

Når jeg, som stort sett er frisk og sjelden har så mye som 1 sykedag i året har klart å få et så dårlig inntrykk av Furuset Helsesenter, tør jeg ikke tenke på dem som er verre stilt enn meg og faktisk trenger å besøke dette forferdelige stedet kanskje flere dager i uka. Man blir deprimert allerede før man går inn på senteret og det blir ikke bedre av å komme inn på kontoret. Jeg føler meg syk bare av å være der inne, selv om jeg er helt frisk.

Ligg unna!

Den beste legen

Han er veldig dyktig lege, rask behandling og forstår sin pasient velig godt.
Anbefales på det sterkeste.