Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Autorisasjon (2002)

Anne Mathea Kjærbo Brobakken er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Lite troverdig

Legen er uhøfflig, virker ikke som hun har tid til deg, mer at du er til bry. Når du sitter hos legen føler man at legen ikke kan faget sitt. Ikke har nok kunnskap. Lite kunnskap om barnesykdommer. Hun angriper deg og kommer med påstander i stede for å høre og tro på det du har og si. Ikke medmenneskelig. Etter å ha hatt verdens flinkeste lege var dette grusomt. Byttet fastlege.

Sympatisk og støttende

Har gått veldig mye til lege de siste par årene og har vært veldig fornøyd med oppfølgingen av Brobakken. Alltid søt og grei og støttende i forhold til mine "problemer".
Synes hun er flink til å lytte og ta meg seriøst. Også i forhold til oppfølging hos eksterne behandlere.
Anbefales på det varmeste! Kjenner ikke igjen de som gir henne dårlig kritikk og sammenligner henne med en bestemt person...

Endelig en lege som LYTTER

Begynte å tro jeg selv var hypokonder, da den forrige legen ba meg slappe av og ta en Ibux. Anne fikk sendt meg til spesialist som straks fant hva som feiler meg, og etter flere år i smerte-hel... blir jeg nå operert. Hurra for Anne!

Nedtur!

Vil også være enig i beskrivelsen til andre her,veldig arrogant og lite forståelsesfull, nei Ronny du er dypt savnet som lege.
Jeg kan ikke bruke denne legen føler meg lite verdifull,vil bytte i full fart.

Arrogant og lytter dårlig på pasienten

Har hatt 4 fastleger i mitt liv, og etter å ha hatt Ronny dalene (glimrende lege og menneske) har jeg blitt overført til brobakken.
Arrogant og lite hyggelig person, jeg skal bytte fastlege snarest!