Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Autorisasjon (2002)

Anne Mathea Kjærbo Brobakken er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Veldig fornøyd med legen!

God til å lytte og stille relevante spørsmål. Man føler seg ivaretatt som pasient på en god måte.

veldig bra

Lytter, gjør de rette tingene, men er vanskelig tilgjengelig. Kontoret er ofte svært dårlig tilgjengelig på telefon. Savrtelefon sier at det er stengt mellom 11 til 12.30. I dag er det ingen som svarer etter kl 12.30 foreløpig (kl 12.55)

Min redning

En veldig ydmyk lege som henviser deg til de riktige spesialistene, samt følger opp behandlingen du får fra dem. Hun er også åpen for å prøve ut mindre kjente og mer spesifikke medisiner dersom de passer best i pasientens konkrete tilfelle. Altfor mange leger gjør det motsatte, nemlig å skrive ut de samme medisinene til en hel bunke sykdommer.

Savner den her legen her i Karasjok

Jeg har aldri fått så god hjelp som av henne,helt utrolig og fantastisk menneske hun har tid til pasienter og en god lytter sender deg videre hvis hun finner ut at ho ikke kan hjelpe med. jeg andbefaler henne til alle sammen.

Et savn i Karasjok

Super dyktig lege, både faglig og medmennesklig. Man blir både hørt og sett og sendt videre i systemet når det er behov for det. Ville nok ennå vært fastlegen min hvis hun ikke hadde flyttet.