Holger Dahl

Autorisasjon (1992)

Holger Dahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Holger Dahl

Den best legen jeg har hatt

Jeg opplever Holger som meget god og profesjonell
Lege med god almenkunskap, som er flink
til å lytte stiller raskt riktige diagnoser på sitt fagområde
og er flink til ikke å prøve ut for mye før han
sender en til en spesialist
Han har også et meget godt humør som
gjør att man føler seg vell og godt tatt
varepå. Simpelthen en kjernekar og en
Super lege

Rett og slett fantastisk

Holger er rett og slett en fantastisk fastlege. Jeg tror ikke man kan få en flinkere fastlege i dagens Norge. Han er alltid blid og hjelper deg med hva enn det skal være. Er etter min mening veldig flink til å lytte og tra det du sier seriøst. Gir også en nøye og detaljert undersøkelse og forklaring av resultater og skrittene vidre. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege

Arrogant lege med for mange pasienter

Dyktig på de praktiske tingene som gallesten, svangerskap, virus etc men blir nedlatende og irritert ved plager som ikke verifiseres av diagnostiske prøver. Har du vondt i ryggen men MR-bildet er fint får du beskjed om å kikke på bildet hver gang du får vondt for å komme på bedre tanker. Har du bivirkninger som ikke er listet i medikamentvedlegget blir også dette avfeid. Han har INGENTING til overs for kiropraktorer e.l. Heller ikke respekt for at kosthold kan løse mage-tarm problemer mm. Medisiner er eneste løsning. Føler meg alltid stressa når jeg er der da jeg har en følelse av at jeg bruker opp hans dyrebare tid. Han er veldig kjekk og grei og så lenge du ikke feiler noe alvorlig er alt bare pytt pytt.

Faglig dyktig og god oppfølging.

Holger Dhal har en kjapp oppfølging, men tar seg absolutt tid om diagnosen tilsier det.
Min opplevelse er att han følger opp utover hva han strenkt tatt må og er flink til og sile ut relevant informajon for diagnose og oppfølging.

Lite flink til å lytte

Overflatisk og BI-aktig. Lite flinkt til å lytte. Bagatelliserer viktig informasjon og prøver. Har opplevd at han overser flere alvorlige symptomer og prøveresultater, som bortforklares i etterkant.