Holger Dahl

Autorisasjon (1992)

Holger Dahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Holger Dahl

arrogant

var hos han i dag og makan til arrogant lege har jeg aldri opplevd. virket useriøs og ikke villig til og hjelpe eller lytte. kommer aldri til å dra tilbake til han!

Skifter etter 15 år...

Jeg har vært en god og fast klient for Holger. Det har gått år mellom hvert besøk og jeg har brukt lite av hans tid. Nå når jeg etter en infeksjon har fått en tilstand som trenger oppfølging velger han å la være å følge opp. Som andre skriver her opplevde jeg Holger Dahl som en god og hyggelig lege så lenge alt var ok, men når behovet for medisinsk oppfølging og en grundig diagnose melder seg "hopper han av"... da er det ikke "moro" lenger.

En fastlege som virkelig kan anbefales!

Jeg er fantastisk fornøyd med min fastlege! Han er forståelsesfull og faglig dyktig! Han ser raskt problemer, og finner svært gode løsninger på problemene. Holger Dahl kan virkelig anbefales - jeg har hatt ham som lege siden 1992!

Virker lei av pasienter

Jeg har hatt Holger Dahl som fastlege i ca fem år. Var fornøyd i starten, men etterhvert opplever jeg ham som mer og mer arrogant og bagatelliserende. Har fått slitasjegikt og da er det lite oppmuntring å få. Ingen vits i videre utredning, lettvinte råd om opphold på spa eller styrketrening uten å spørre om jeg faktisk trener ( jeg trener!)
Tror han tar kreft o.l alvorlig - men med muskel-/ skjelettproblemer opplever jeg meg som en kjedelig pasient. Bytter nå.

Tror neppe det finnes noen bedre lege.

Har hatt Holger som lege i mange år, og har bare possitive ting å si om han. Du kan prate med ham om alt og han har alltid tid til å høre på deg. Absolutt en lege å anbefale.En lege du kan stole på.