Holger Dahl

Autorisasjon (1992)

Holger Dahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Holger Dahl

Helt overlegen

Han forstår og lar deg forstå.
Meget fornøyd med min fastlege :)

En lege som får ting gjort

Aldri møtt en mer proff og seriøs lege som ikke går rundt grøten. Blir min fastlege så lenge jeg kan ha han. Og når det gjelder mister/fru "Tilsynelaende effektiv ... ". Jeg møtte opp med en ikke dagligdags lidelse og fikk bra svar, oppfølging og alt annet. Så hvem du var hos vet ikke jeg. Men ikke han her hvertfall.

Skremmende ufølsom lege

Hvordan i alle dagen kan denne mannen ha en jobb som innebærer og jobbe med mennesker er meg ubegripelig!
Kom inn med mine vedvarende plager etter en fot-operasjon og ble avfeid på flekken og fikk beskjed om at dette skulle være i skjønneste orden for lenge siden.
Usympatisk, kald, ignorant og rett og slett det mest ufølsomme mennesket jeg har vært i kontakt med på lenge.
Det værste legebesøket jeg har opplevd noensinne!!

Tilsynelaende effektiv ...

men altfor dårlig på oppfølging av mer komplekse symptomer og sykdommer. Helt ok hvis du stort sett plages av alminnelige "hverdagssykdommer", altså - men hvis du kommer med stoffskifteproblemer, astma- og langvarige luftveisvansker, langvarige, synlige skjellett- og muskelvansker, ... da bør du velge en annen lege enn Mr. Kjekk-og-grei

Til å stole på

Følger godt opp og holder seg godt oppdatert. Grunngitte og gode råd. Tilgjengelig. Blid og hyggelig, vennlig, men av og til litt gretten, - forståelig men unødvendig. Tillitvekkende, holder ord og er mer tilgjengelig enn det strengt nødvendige. God fastlege.