Kristin Broch-Due

Autorisasjon (2000)

Kristin Broch-Due er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Kristin Broch-Due

Grundige og flink

Beste legen noen kan ha. Interessert i å finne ut hva som er galt, sjekker alt og henviser videre ved behov. Alltid blid og hyggelig og gir gode tilbakemeldinger. Ringer og gir beskjed om prøvesvar osv. Føler meg fantastisk godt ivaretatt 😃
Ekstra ventetid er Kristin absolutt verdt, det er et resultat av at alle hennes pasienter føler de blir godt ivaretatt og gitt den tida de har behov for.

Tillitsfull og flink

Tar seg tid prøver ikke å virke som hun kan alt. Følger opp på en glimrende måte. At hun tar seg god tid medfører lang ventetid, men det er en naturlig konsekvens.

Fenomenal 👍

Tar seg god tid, god lytter, god til å rådgive, legger ikke skjul på ting, forteller om konsekvenser. Får meg som pasient til å føle meg trygg.

Kristin er GULL!

Beste legen som finnes,hun tar seg tid til pasientene sine.At hun kan være litt distre og at ventetiden kan bli noe lang noen ganger spiller ingen rolle.Beste EVER (Y)

Den værste legen jeg har hatt

Følte fra dag en at jeg ikke ble tatt på alvor fordi jeg også sliter psykisk. Dessverre har jeg også en del fysiske plager, men etter en konsultasjon fikk jeg bare beskjed om å ikke " kjenne så godt etter"
Ventetiden er dessutenhelt horribel,opptil en time! Og da får jeg attpåtil aldri lov til å ta opp mer enn en ting av gangen!
Jeg vil absolutt ikke anbefale henne. Spesielt ikke hvis du sliter psykisk i tillegg.