Kristin Broch-Due

Autorisasjon (2000)

Kristin Broch-Due er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Kristin Broch-Due

Flott lege

Omsorgsfull, empatisk og hyggelig dame. Jeg er av typen som ikke går ofte til legen, og når jeg først er der har jeg gjerne flere saker å ta opp, og hun tar i mot alt. Jeg føler at jeg er i trygge hender, at hun ser meg og lytter til meg. Også flink til å notere ned hva vi snakker om, slik at hun kan ta det opp igjen ved neste konsultasjon. Ellers er jeg enig i det som står om ventetid, ta med deg en bok... Men, hun er verdt det.

Jeg kommer aldri til å bytte henne bort!

Kristin må være Nittedals BESTE lege.
Hun ser deg, hører på deg, tar deg på alvor og tar seg tid. Helt super lege. Jeg kommer aldri til å bytte henne bort!
Det eneste negative, er at jeg ofte har måttet vente i 40-60 minutter på henne. Lange ventetider.

Tålmodig og flink å lytte

Føler jeg får god hjelp og blir hørt.
Det eneste som irriterer meg og som kan gjøre meg forbannet er at hvis du får time etter kl ti så må du regne med å vente minst en time og noen ganger to timer før du kommer inn til timen din. Det er kanskje prisen man må betale for å få en grundig lege. Eller drives kontoret av profitt jag. Klem inn så mange pasienter som mulig på en dag? Det er rimelig arrogant å kaste bort tiden til folk på den måten. Når DET er sagt så er Kristin så flink at jeg har valgt å ta det med på kjøpet. :-)

Super lege.

Har hatt Kristin som fastlege siden ordningen startet,og jeg kommer ikke til å bytte lege noen gang.
Kristin er et menneske som tar godt vare på deg som pasient,tar seg tid til å høre på deg,og følger deg opp hele tiden.

Alltid blid og hyggelig.

Meget dyktig lege,anbefales på sterkeste!!

En svært flink lege

Flink til å lytte og sende videre til spesialister
Alltid tid - ingen stress
Tar pasienten på alvor