Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Autorisasjon (2003)

Sheranti Michelle Bernadette de Mel er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Ikke imøtekommende

Bislett legesenter er elendig mange ganger. Skal du prøve og ringe på ettermiddagen er det bare til og glemme. Det virker som at alle de utrolig sure sykepleiene i resepsjonen går hjem etter lunsj. Har prøvd og booke en vanlig time, ikke akuttime men får kun beskjed om å ringe klokka 08.30 nestkommende dag for å få "akuttime". Dr De Mel er mange ganger veldig hyggelig men noen ganger føler jeg at hun ikke tar meg seriøst uten vifter bort mine problem selv om jeg kun vært der 5 ganger på 4 år. Hun er faglig dyktig og kan til tide være utrolig hyggelig men hele det sentret er overbelastet og må gjøre noe tilgjengligheten på legene eventuellt ansette fler og HVERTFALL bytte ut de sure sure damene i resepsjonen.

tar ikke pasienter på alvor

Jeg er ikke fornøyd med henne og kommer til å bytte fastlege. Tar pasienten ikke på alvor, oppfølging er også meget dårlig. Klarer ikke å sette seg i pasientens situasjon og bagatelliserer problemer.

Fantastisk lege

Utrolig dyktig og imøtekommende. Føler meg både sett og ivaretatt. Beste fastlegen jeg har hatt!

Men, sekretæren på kontoret er fullstendig uprofesjonell. Jeg har aldri sett henne smile og hun virker totalt uengasjert. Dessuten tar hun ikke telefonen i åpningstiden. Sist satt jeg i "telefonkø" fra 15.30 - 16.00 da telefontiden var over. Ingen svarte. Jeg sitter alltid lenge og venter før hun plukker opp røret, og hun er utrolig sur og lite behjelpelig på telefon.

Hele senteret ville fått et løft om man kvittet seg med sure sekretærer som får en til å føle seg uvelkommen.

Hyggelig og grundig

Jeg har brukt henne som fastlege i flere år og anbefaler henne videre til mine nærmeste. Hun er lett å prate med, hører etter og undersøker det hun ikke kjenner til. Hun har videresendt meg til spesialister når dert har vært nødvendig og undersøkt spesialtilbud som jeg har benyttet meg av.

En flink lege jeg har full tillit til

Jeg er svært fornøyd med å ha Sheranti som fastlege. Hun er hyggelig som person og framstår som svært dyktig og tillitsvekkende. Jeg føler jeg blir tatt på alvor og opplever at hun har en helhetlig tilnærming til behandlingen. Hun forklarer ting slik at jeg kan forstå det. Jeg har opplevd at hun har ringt meg opp igjen etter en samtale for å forsikre meg om at jeg ikke trenger å bekymre meg unødvendig, noe jeg satte stor pris på.