Anne Lill Eide

Autorisasjon (1984)

0 av 1900

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Tydelig, lyttende og involvert

Jeg har stor tillit til Eide som min fastlege.
Hun setter alltid av god tid, når man først er ferdig med å sitte å vente.
Jeg opplever henne som lyttende, med gode og direkte oppfølgingsspørsmål. Jeg ser det kan være truende og utfordrende og bli sett og få direkte tilbakemeldinger. Men dette er noe jeg setter pris på og er med på følelsen av og bli tatt på alvor, I tillegg opplever jeg ikke noen form for paternalistiske holdninger i kommunikasjonen eller væremåten hennes heller. Så anbefaler absolutt Eide til andre.

Lite interessert lege

Så sjeldent som mulig har jeg gått til denne legen da jeg har opplevd ved hver anledning at hun ikke bryr seg om min agenda med legebesøket, men heller velger egne områder å fokusere på som ikke jeg er der for. har derfor valgt å bytte lege

Engasjert, kunnskapsrik og empatisk.

Jeg har hatt Eide som fastlege i snart 8 år, og har kun positive erfaringer med henne. Hun er engasjert og setter av tid når vi snakker om det jeg ønsker hjelp til å finne ut av. Hun er nærværende, engasjert og empatisk i samtalene. Hun tenker raskt,og er fort inne på sin pc og sjekker, om hun er usikker på noe. Hun er også flink til å foreslå videre undersøkelser, eller henvise til spesialister - om nødvendig.
Eide har en travel arbeidsdag, som de fleste leger, så det kan bli litt småspringing i gangene og full fart inn på kontoret. Selv tar jeg det ikke personlig, og ser at hun "lander" når hun har satt seg i stolen.
Jeg kan sterkt anbefale henne til andre!

Svært dårlig kontakt

Det første møtet med denne legen var kun negativt. En nærmest hissig holdning og mangel på interesse. Det er synd, for hun kunne sikkert nok om faget sitt. Det gidder jeg aldri finne ut av..

Vennlig og direkte

Det virker travelt på selve senteret og det er nærmest umulig å komme gjennom på telefon til legesekretæren eksempelvis for å få svar på prøver som er tatt.
Synes Dr. Eide er en rask og beslutsom lege som er flink til å lytte og virke interessert. Hun kommuniserer vennlig og direkte, og virker veldig handlekraftig! Det virker også som om hun liker jobben sin.