Anne Lill Eide

Autorisasjon (1984)

0 av 1900

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Vennlig, intellignet og flink

Legen tok seg god tid til å høre etter, stille spørsmål og viste oppriktig interesser for å gripe problemet. Det kan selvsagt være at min lange time gikk på bekostning av andre pasienter. Hun opptrådte vennlig, men bestemt og profesjonellt. Jeg følte meg godt ivaretatt, og jeg synes hun kom med noen kloke observasjoner.

Overlegen og stressa

Jeg har bare hatt negative opplevelser fra da jeg hadde henne som fastlege. Hun hadde det alltid veldig travelt og løp inn på legekontoret, med meg hakk i hel. Da hun spurte hva hun kunne hjelpe meg med, var hun lite interessert og jeg følte meg oversett og liten. Selv er jeg en jente på 24 år, i min beste alder, som har opplevd mye vondt i livet. Dette tok hun ikke på alvor og jeg kunne ofte gå gråtende ut fra legekontoret. Jeg anbefaler henne ikke videre.

Min fastlege i 10 år

Opplevde legen som kunnskapsrik og interessert i min situasjon. Dessverre har jeg flyttet og har måttet bytte fastlege.

En veldig god lege!!

Tar seg alltid ekstra tid og er grundig i sitt arbeid!
Viser stort engasjement for å løse mine problemer og har vert til stor hjelp og gitt mye støtte i tunge perioder. En svært engasjert og positiv lege som kan anbefalles!

Overarbeidet lege

Denne legen har egentlig ikke tid til sine pasienter. Hun har sannsynligvis alt for mange. Det er vanligvis lang ventetid på venterommet før man endelig blir ropt opp. Legen har en nedlatende tone, men har som regel respekt for pasientene.