Kari Lise Jacobsen Eidjar

Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Effektiv og empatisk

Faglig dyktig, men samtidig rask til å sende deg til utredning hos spesialist med nødvendig utstyr for grundig diagnose. Meget empatisk og vennlig, men gir direkte ærlige tilbakemeldinger. Flink til å sette sykdom/problemer inn i en kontekst og foreslå løsninger som passer. Mye humor og uten tvil glad i mennesker og jobben sin!

Kari Lise har mange pasienter og et tydelig ønske om å gi av seg selv og sin tid til alle. Det putter henne med jevne mellomrom i tidsklemma. Det er prisen man betaler for å velge seg en populær lege med fullt ballkort. Framfor alt setter jeg stor pris på at hun faktisk hører etter når man snakker til henne, og at hun samtidig er direkte i tilbakemeldingene sine. Hun gir deg gjerne et vennlig hint om "å ta deg sammen", men det er det man noen ganger trenger og en leges oppgave. Dessuten stiller hun som regel opp med forslag til hvordan man kan klare eller få hjelp til å gjennomføre det.

Ikke fornøyd

Opplevde ikke å bli tatt seriøst. Eier ikke respekt for kundens tid, hun kommer gjerne en halvtime for sent selv om man er satt opp som den første pasienten om morgenen.

Utrolig dyktig, snill og forståelsesfull fastlege

En veldig empatisk, forståelsesfull og dyktig lege. Hun tar meg alltid på alvor og hennes vurderinger av hva som må gjøres i henhold til mine problemer føler jeg alltid pleier å være riktige. Enkelte ganger er det noe ventetid på legekontoret, men alt i alt er jeg strålende fornøyd med min fastlege!

Blid, varm og menneskelig

En veldig søt og oppriktig lege. Flink til å henvise videre ved behov, skal ikke løse alle problemer selv. Stor empati. Sjarmerende distre.

En lege folk bør styre unna..!

Nettopp skiftet lege på grunn av en lang historie på dette legesenteret. Hun er hyggelig og blid, til dere kommer inn bak lukkede dører, da er hun stresset, og vil ha deg fortest mulig ut av legekontoret igjen virker det som.
De som tar blodprøver ved legekontoret virker også like stresset, og stikker feil nesten hver gang, jeg unner ingen barn denne opplevelsen!

Hun følger deg ikke opp hvis hun ikke er 100% nødt, og driter i dine behov som pasient og din tiden din har hun ihverfall ikke respekt for, ventet ca. tre kvarter hver gang jeg er der!