Kari Lise Jacobsen Eidjar

Legevakt Vest AS
Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Slurvete og hardhendt-Styr unna!

Forferdelig lege når det gjelder GU.
Hun er hardhendt og viser ikke hensyn.
Vondt lenge etterpå.
Greier ikke å gjøre jobben sin!
Greier ikke å få med nok celler til celleprøven.
Styr unna!

Bytter i ren frustrasjon

Når man som pasient kommer inn til legen sin skal man føle seg ivaretatt og trygg. Man skal føle at legen har deg i fokus. Her finnes det ingen av delene. Jeg brukte denne legen i 2 år og har aldri følt at jeg har blitt tatt på alvor.
Siden jeg har kronisk sykdom, ba jeg om å bli henvist til spesialist en rekke ganger. Hun sa at det skulle ordnes, men dette skjedde ikke. Det måtte en vikar til for å få ballen til å rulle. Nå skal jeg endelig opereres.
Jeg er plaget med kraftige smerter, og føler at jeg blir sett på som en potensiell rusmisbruker fordi jeg har turt å spørre om smertestillende. Hun har vært rent avvisende til denne forespørselen.
At et legesenter har forsinkelser er ikke overraskende, men når man ikke har kommet inn til time til avtalt tid en eneste gang er det ikke ok.
Adresseendring ble ikke registrert, og viktig post kom på ville veier.
Nå orker jeg ikke mer, og bytter. Hit vil jeg aldri igjen.

Faglig sterk, hyggelig, tillitsfull , ærlig

Hyggelig kontor, flinke og hyggelige sykepleiere. Denne fastlegen er ærlig, flink, hyggelig, interessert, og effektiv. Dessverre virker det som det alltid er overbooket på røa legesenter, noe som gjør at legen alltid har dårlig tid. Men tiden blir til gjengjeld brukt godt, og vi kommer alltid i mål. Det er tross alt en legetime og ikke en cafetime eller psykolog time. Jeg føler allikevel alltid at jeg blir hørt og får gode tilbakemeldinger, som er rett på sak. Vil man gå rundt grøten får man heller gå til en venninne eller psykolog.

styr unna!

Hun er en veldig hyggelig person, men har nesten aldri god tid til deg. HUn stresser med å få deg ut igjen så fort du er inne og haster med diagnoser utifra uriktige antagelser. Hun tar ikke hensyn til paientens tid, da hun ALLTID kommer forsent til timen. I værste fall har jeg måttet vente i 3 kvarter. Betjeningen bak skranken er frekk og lite imøtekommende. Anbefaler ingen hverken legen eller selve legekontoret.

Velg en annen fastlege!!

Veldig hyggelig vestkantfrue utad, men opplever henne som utrolig overfladisk. Jeg har vært hos henne 9-10 ganger siste 2 årene, bl.a. ifm graviditet. Populariteten har gått henne til hodet. Hun er alltid for sen, også på første time om morgenen. Men det verste er at hun, på den korte tiden man er inne, tar private telefonsamtaler med sine barn! Full forståelse for at de skal få ringe hvis det er noe alvorlig, men ikke for samtaler hvor det diskuteres hverdagslige ting som middag, lekser osv!! Jeg har faktisk opplevd dette på mange av timene! Bytter nå til annen fastlege i frustrasjon over å ikke bli sett som pasient.