Kari Lise Jacobsen Eidjar

Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Erfaren,kunnskapsrik og varm

Kari er legen som ikke gir seg før hun finner ut hva som feiler deg. Hun er dyktig, erfaren og kunnskapsrik, og hun følger deg opp. I tillegg har hun en egen personlig varme, og utstråler trygghet og autoritet på en ivaretakende måte. Kari er drømme-fastlegen!

Hyggelig, men utilgjengelig

Kari har vært min fastlege i 6 år nå, men har bestemt meg for å bytte da jeg ikke har sett henne på de siste 5-6 legebesøkene mine.
Hun er faglig dyktig og imøtekommende, men som sagt er hun ikke min "fastlege" lenger da hun aldri er til stede. Etter at de flyttet fra Røa, har jeg kun møtt henne én gang. Det er tydelig at det er andre oppgaver som opptar hennes tid.

Anbefaler ikke Kari Lise

Hun tenker økonomi før helse. Jeg har fått beskjed at prøvetaking er for dyrt og unødvendig i mitt tilfelle når hukommelse, pust og konsentrasjon forvitret. Det er et stort minus når du finner årsaken i det private helsevesenet. Jeg ønsker meg en lege som har evnen til å samarbeide med meg om min helse. Ikke en som forteller meg at alt er normalt og bra når jeg selv kjenner det motsatte. Hun samarbeider ikke, hun teller penger.

Elendig lege

Legen som ikke hører på det pasienten sier og tar avgjørelser uten å snakke med pasienten først. Helt elendig.

Anbefaler ikke denne fastlegen

Jeg har hatt Eidjar som fastlege flere år, og må si at hun har tapt seg svært mye de siste årene. Hennes fokus er på legesenteret og business og ikke hos pasienten. Sist jeg kom inn til henne fikk hun telefon fra en entreprenør midt under konsultasjonen som hun svarte på, helt uhørt spør du meg. Jeg har ikke fått kommet inn til henne de siste årene, jeg er blitt henvist til en av hennes utallige vikarer. Det har gjort at jeg har måttet forklare min situasjon på nytt ved hver konsultasjon. Ikke bra !