Kari Lise Jacobsen Eidjar

Legevakt Vest AS
Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

En lege som bryr seg og som er til å stole på når det gjelder!

Kari Lise har vært min fastlege i 10 - 11 år. Jeg har fått fantastisk oppfølging i en periode med alvorlig sykdom. Hun har vært en god støttespiller også i etterkant med psykisk nedtur.

Kari Lise holder det hun lover, gir tilbakemeldinger i form av en telefon en sen ettermiddag, SMS eller brev med personlig hilsen!

Selv om jeg ser hun har det travelt og at det koker rundt henne, opplever jeg allikevel at hun 0 stiller når hun tar imot meg! Alltid like smilende å blid!

vennlig og imøtekommende

Legen er alltid blid og interessert. Hun er også dyktig og grundig, og tar seg tid til å lytte og prate litt

Forferdelig

Svært lite imøtekommen, dårlig tid, uinteressert i hva du sier, tar beslutninger på dine vegne uten at du er enig.
Nå har jeg fått ny fastlege hvor jeg må få NAV til å få tillit til meg igjen etter hun raserte det.
ALDRI mer.

verkar upptagen, drar slutsats utan att höra vad som ær galt.

Hon lyssnar ikke på vad man sæger og har en arrogant måte att "hjälpa". Føles som om hon bara vill få en vækk från hennes rum, vilket ikke ær en god følelse om man kommer med ett problem.

Fick aldrig berätta färdigt om vart jag hade ont innan hon hænvide mig vidare till någon som inte hade med mitt problem att göra alls. Vilket hon hade vetat om hon bara spurt in. Føler mig fel behandlad og ikke tagen på allvar.

arrogant

hører ikke etter , arrogant og mann har følelsen av hun ønsker å gjør seg ferdig så fort så mulig. ville ikke teste / fjerne føflekken som jeg var bekymret for