Kari Lise Jacobsen Eidjar

Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Litt vanskelig tilgjengelig

Flink til å lytte, menneskelig ansikt, oppstår en del misforståelser, spesielt i forhold til skjemaer som skal fylles ut, altfor liten tid til faste pasienter, tror hun prioriterer den nye legevakttjenesten i Silurveien. Litt lettere tilgjengelig på Røa, hadde gode, gamle medarbeidere som tok ansvar overfor klientene.

Hyggelig, og henviser videre ved behov

Ok fornøyd med henne; er hyggelig, bestemt og henviser videre ved behov. Pga lang ventetid ved timer, svært vanskelig å nå igjennom på tlf, vanskelig å få time og til tider lite imøtekommende og hjelpsomt personale trekker helhetsvurderingen ned.

Hyggelig og velmenende, dårlig organisert

Hadde henne som FL tidligere. Følte alltid hun var på min side, ga ærlige svar og tok meg på alvor. Kontoret som sådan var forferdelig. Altfor lang ventetid uansett når på dagen man hadde time, uhøflige og avvisende i skranken. Måtte gjerne vente lenge for å treffe legen, så vente lenge på å ta prøve, så vente enda lenger for å snakke med legen igjen. Uutholdelig med syke barn og andres syke barn i overfylt venterom. En time ble uforklarlig strøket, satt der i nesten to timer forgjeves med et sykt barn da skranken IKKE ville at man skulle si fra når man kom.

Veldig fornøyd med legen, men ikke legekontoret

Kari Lise har vært min fastlege i flere år. Jeg har alltid følt meg svært godt tatt vare på. Hun er hyggelig, vennlig og oppmerksom. Jeg har inntrykk av at hun er faglig dyktig. Hun utstråler trygghet og ro. Jeg føler at hun gir meg all den tiden jeg trenger.

Når det er sagt, vil jeg ikke anbefale legekontoret til noen. Det er latterlig vanskelig å komme gjennom på telefon. Først skal telefonsvareren fortelle deg en helmengde ting som du sannsynligvis ikke lurer på. Så blir du sittende og høre på pipetonen i det som alltid virker som en evighet. Etter det gir du opp, og får ikke bestilt legetime denne dagen heller. Slik går ukene, og når du endelig kommer til legen har du en smørbrødliste av ting som skal sjekkes.

Nå har riktignok nåtiden kommet til røalegene, og de har begynt med sms-bestilling. Telefonsvareren snakker hvertfall om dette, men inntil videre så er det ingenting på hjemmesiden som skulle tilsi at noe slikt er i funksjon.

En gang "forsvant" en av mine blodprøver, eller om den ble sendt til feil plass. Jeg måtte hvertfall inn til ny prøve. Men, sånt kan skje de beste.

Hurra for Kari Lise, hennes strålende person og faglige dyktighet! Tommelen ned for det praktiske ved kontoret, som timebestilling og alltid altfor mange minutter tilbragt på venterommet.

Utrolig dyktig lege som bryr seg om sine pasienter

En utrolig dyktig og engasjert lege som tar seg tid til å lytte til pasientene sine, noe som selvfølgelig krever tid. Hun står på for pasientene sine mot andre sykehus og langvarig byrokrati og hjelper deg videre i "systemet" så godt hun kan. Jeg har selv gått der i mange år og vært hos mange andre leger tidligere og de kommer ikke i nærheten av den service Kari og jentene i skranken viser, alltid, og mener selv jeg har godt sammenlikningsgrunnlag. Jeg har ingenting å utsette på hverken venting, konsultasjon, anbefalinger og behandling som flere her har, grunnet forsinkelser, jeg mener det er det som skiller en god lege som tar seg tid til pasientene sine fra de som er presise og "jager" deg ut litt før tiden. Selv hun må avslutte konsultasjonen på ett tidspunkt med tanke på at det er flere pasienter som venter på venteværelset og da kan det sikkert virke vanskelig og tøfft for selvopptatte pasienter som tror at de er de eneste på denne kloden som trenger hjelp. Det er slik med alt annet, som med god vin og god mat bla. du må vente en stund på å få det beste resultatet, det holder ikke med en Grandiosa på 15 min for min del eller på Oslo vest. Hva angår jentene i skranken og sykepleieren er de også utrolig hygglige og dyktige og jeg tror at de som klager på deres og legens service er både kravstore og selvopptatte som egentlig burde finne seg en lege på nett der de kan få svar på sine "problemer" umiddelbart. Stå på jenter, dere er utrolig dyktige og hadde det bare vært flere som dere hadde legekontorene blitt løftet mange hakk:) Tusen takk all hjelp og imøtekommenhet og for-dere!